:: Some things make me happy

Titlu: Some things make me happy
Autor:: andreeamatei12.wordpress.com
Articol: Bafta multa la examenul oral!
Buna ziua!
As dori sa va multumesc pentru ca desi erati la mii de kilometri departare de noi, v-a pasat destul incat sa ne mai indrumati inca o data. Datorita materialului trimis de dumneavoastra, am luat calificativul "experimentat" la examen! (M)
A fost usor la examen. Majoritatea am luat experimentat, inclusiv eu. Multumim ca ne-ati tinut pumnii. Cand va intoarceti? (M)
Buna seara!
Multumesc! Am luat experimentat, am avut un text stiintific iar la punctul 2 sa imi exprim opinia despre comunicarea verbala intre adolescenti. Au fost destul de usoare subiectele. Dar am avut emotii.
Dumneavoastra ce mai faceti? (A)
Buna ziua,
Am luat la bac experimentat majoritatea… Doar 4 sau 5 copii au luat avansat. Va multumim pentru materialul trimis deoarece a fost ajutorul nostru pentru pregatirea pentru bac. Pupici! Va asteptam sa veniti la noi sa ne revedem inca o data! (M)
Multumim pentru materialele trimise (ne-au fost foarte utile) si pentru tot ceea ce ati facut pt. noi.
P.S: Majoritatea am luat ,,experimentat". (C)
Multumim mult! Cu ocazia asta, vreau sa va multumesc pentru tot ce ne-ati invatat in acesti ani, si datorita dumneavoastra am obtinut rezultate foarte bune la acest examen!
O seara buna! (R)
Multumesc! Am dat proba azi. Experimentat. A fost ca o discutie intre amici. ) (P)
Va multumesc pt materialul trimis ne-a fost de foarte mare ajutor. Pana in prezent sunt multi copii care au luat experimentat, inclusiv eu. Cu drag (L)
--
Visitor Ip: 82.120.43.78

Un comentariu:

  1. Stii ce am inteles din articolul tau?
    Ca (3xM) + A + C + R + L + P = ZERO :)
    De fapt ai vrut sa scrii ca ai luat "experimentat" sau ai vrut altceva? :)

    RăspundețiȘtergere