Re: Actiune Umanitara 100 Ro

Nu afisam nici-o reclama ADSENSE pe site-ul nostru.
Nu avem garantia unde ajung banii respectivi, drept urmare nu dorim sa va sustinem proiectul.

100 Ro wrote:
Salutare.
In ultimele zile am initiat un proiect,o campanie prin care vreau sa punem mana la mana,si sa ii ajutam pe cei nevoiasi,si pe cei bolnavi,care din cauza lipsurilor materiale sunt privati de tratamente medicale,sau de  sansa la o viata normala.Te-as ruga sa participi si tu la aceasta actiune umanitara fara precedent in istoria internetului Romanesc.Ar fi frumos sa ne unim eforturile,cel putin 1000 de bloggeri (pe parcurs),si sa oferim ceva bun semenilor nostri.Nu e greu,si mai ales,este pe gratis.

Doar copiezi un cod in blogul tau,prin care se vor afisa reclame adsense,iar toti banii care se vor genera prin aceasta metoda vor fi donati catre organizatii umanitare (deocamdata doar catre www.inimacopiilor.ro),dar pe parcurs ne vom dezvolta si noi pentru a deveni o asociatie umanitara.Te rog sa participi  la campania noastra,nu ai nimic de pierdut,si pe deasupra,poti sa faci un lucru bun.E foarte simlpu sa sprijini aceasta actiune,doar copiind codul ales de tine,in blogul tau.Vezi toate instructiunile aici: http://viata-are-sens.blogspot.com/

4 comentarii:

  1. Eu m-am implicat deja! Sper sa facem treaba buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rău , dar trebuie să va spun tuturor că
    pe mine m-a păcălit odată ADsense.:(
    Când am avut 10 dolari m-a scos şi m-a anunţat in limba lui , să nu mă obosesc să-i cer alte explicaţii că robotul m-a scos ...
    Dacă cineva mă păcăleşte o dată, e mai deştept decât mine, dar dacă i-aş da ocazia să o facă şi a doua oară inseamnă că eu sunt mult prea proastă...
    Dacă voi ştiţi ceva ce eu nu ştiu, sau aţi primit banii de la ADsense, spuneţi-mi şi mie! Eu am avut de pierdut, mi-am îndepărtat cititorii blogului cu reclamele lor.:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine m-au scos fara nicio explicatie. Dar am pus din nou o reclama de-a lui Feri... sa vedem daca ma scoate iar :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am păţit-o şi eu . Am scris o poezie şi mi-a trecut.

    RăspundețiȘtergere