Poezie cu viata, despre viata - Tagore


Am sarutat lumea cu ochii si trupul meu.
Cu falduri fara numar am infasurat-o intreaga in inima mea.
Am varsat pe zilele si noptile sale atatea ganduri,
Ca lumea si viata mea sunt de mult una, si imi iubesc viata
pentru ca ador lumina cerului care e toata in mine.
Daca a parasi lumea aceasta e o realitate tot asa de
puternica precum si aceea de a iubi, atunci trebuie sa
fie un inteles in intalnirile si despartirile vietii.
Si daca dragostea ar fi dezamagita de catre moarte,
viermele unei asemenea deziluzii ar roade toate lucrurile
si stelele s-ar ofili si ar deveni intunecate.
Rabindranath Tagore

Un comentariu:

  1. "Ca lumea si viata mea sunt de mult una, si imi iubesc viata
    pentru ca ador lumina cerului care e toata in mine."

    Întreaga poezie e frumoasă, dar am selectat versurile ce scot în evidenţă viaţa, iubirea şi lumina în care sunt învăluite.

    O seară faină!

    RăspundețiȘtergere