N-as fi vrut sa plec...

Dupa cum probabil stiti, artistul urban-soul, Bitza, si-a lansat pe 4 februarie noul album intitulat "Goana dupa fericire", promovat de Gazeta Sporturilor...bineinteles ca am asteptat urmatoarea etapa a povestii ce incepea in 2004, odata cu albumul "Sevraj"...v-am mai povestit eu de ce sunt fanul melodiilor lui Bitza...a reusit sa ma scape de niste lucruri prin instrumentalele si versurile sale vindecatoare, plus ca am reusit sa ma ridic mai usor din momentele cu mai putin soare...

In fiecare album am avut cel putin o melodie preferata, plus ca ascultam fiecare melodie de zeci de ori...fiecare avea cate o poveste de spus si povete de urmat...de aseara ascult albumul...nu stiu cat de mult am reusit sa trec prin piese, cateva mi-au atras atentia intr-un mod deosebit, iar una dintre ele pare sa ia pur si simplu viteza la capitolul suflet si sensibilitate...ba chiar a reusit sa ma faca sa ma simt mai bine datorita unei stari seminashpa...

Vi-o recomand cu caldura...enjoy !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu