:: Einstein omul sec.XX

Titlu: Einstein omul sec.XX
Autor:: Odorica Ion
Articol: Mi-am adus aminte astazi cind am revazut la tv., Viata lui Albert Einsten, cum o alinta pe prima nevasta Mileva, (colega la Politehnica din Zurich.Se zice ca totusi l-a ajutat in cercetare, dar a luat ea toti banii pe preniul Nobel,o zgripturoaica)ii zicea:" pisicuta mea, tu esti altarul meu". Si ea pisicuta, i-a altoit de tot premiul Nobel, luat pentru fizica in 1921 toti banii si schimbarea banilor in 3 monezi diferite(ca sa li se piarda urma smechera), pina la cea elvetiana, a cumparat 2 blocuri in Elvetia, la Zurich. Dar nu a avut noroc cu copii, caci erau cam slabi la minte, 2 baieti Hans Albert si Eduard. I-a batut Dumnezeu caci, pe prima fetita Lieserl, nascuta cind nu erau casatoriti, a dat-o la casa de copii si nu s-au mai interesat de ea. Dar am scris si despre acest barbat exceptional, pacalit de prima nevasta, de aceea cu a doua, o verisoara Elsa, a fost mai circumspect, dormeau la etaje diferite si nu-i mai zicea, "pisicuto sau altarul meu". Se invatase minte.Gindea poate ca mai ia un premiu Nobel si il sufla pisicuta pe sub altar.Einstein era foarte distrat si se spune ca, dupa petrecerea de la nunta,cu Mileva, a sculat gazda noaptea, sa ii deschida, ca pierduse cheile. Fiti curajosi.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Un comentariu:

  1. :)) :((
    Să râd sau să plâng?
    Până la urmă mă consolez...un om nu le poate avea pe toate...nici măcar un geniu precum Einstein! S-a încrezut și el în iubita lui! Cine știe cu ce dulce vorbe îl alinta astfel încât îl orbea de tot...

    Sărmanul, nici nu vreau să îmi imaginez dezamăgirea ulterioară!

    În fine, așa e viața. Unii sunt genii în ale științe, alții în ale afacerilor :)

    RăspundețiȘtergere