:: metin2RO

Titlu: metin2RO
Autor:: bambILykiU
Articol: ma uite yop am 28 de ani si eu sunt ZA dak vreti cate cva despre mn uitati aici eu jok metin din 2005 am avut kont si pe leonis si il mai am am 3-4 carctere 2 samnce de 22 si 31 unul de 57 RAZBOINIC si unul de 42 SURA si de 65 RAZBOINIC sincer e greu sa fac lvl 91 dar vedeti voi multi au jucat pe privat si sau transferat pe RO pentru a avea un lvl mai mare dar io miam facut contul singur de la lvl 1 si mam intrebat cum va fii sa am lvl 91 si sa fiu primul
si iata ca am reusit. Uitati daca vreti sa ma contactati pe id-ul meu inapoiin_cartier
--
Visitor Ip: 79.117.175.97

2 comentarii:

  1. Iti propun un concurs. Vad ca ai un blog frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Bambilichiule,

    Roaga pe cineva care stie romana mai bine decat tine sa te-ajute cu traducerea. Macar cand scrii pe-aici.

    RăspundețiȘtergere