:: Fara motiv...

Titlu: Fara motiv...
Autor:: Fara Nume:)
Articol: Credeam ca totul isi va reveni , ca va fi totul ca inainte de aceasta ruptura ...pe care tu ai provocat-o ..dar nu a fost asa ,m-am inselat ,tu te-ai incapatanat si ai vrut sa deschizi si mai rau rana si sa ma lovesti acolo unde ma doare cel mai tare...pentru ca imi stii prea bine slabiciunea ,slabiciunea de a te ierta mereu ....de a te considera singura persoana in care am intr-adevar incredere si de care nu ma feresc niciodata... credeam ca nu ma vei dezamagi ..dar m-am inselat amarnic.De ce ? De ce s-a intamplat asa? Din cauza incapatanarii tale si a nevoii de a te da mare ,de a te da zmeu ...Motivul?Nu iti trebuie un motiv anume,deoarece tu ai mereu motive sa te certi cu mine ...s-au sa te superi pe mine...Am si eu ,dar tin prea mult la tine pentru a te face sa te simti in felul in care m-ai facut tu sa ma simt,probabil nu o sa te simti niciodata asa...Indiferenta..pura indiferenta...incapatanare,prostie,poate si naivitate..si orgoliul tau ...Tot ce pot sa spun acum ,e ca pur si simplu ,m-ai facut sa spun pentru prima oara in viata mea "Te urasc !" unei persoane.. Ce ma doare cel mai tare..e ca acea persoana ...esti chiar tu !
Inca sper ca totul isi va reveni la normal ...dar nu are cum sa fie la fel ca inainte ...deoarece nu as mai putea pur si simplu sa te privesc in ochi ...sau sa-ti zic ceva...sau poate o sa pot ...Toate la timpul lor ! Destinul si viata iti mai dau intotdeauna o a doua sansa...
--
Visitor Ip: 93.114.32.211

Un comentariu: