INGERI FILMATI - 2

Seria ingerilor filmati continua. Daca ceea ce veti vedea in imagine nu este un inger, caci ce ar putea sa caute un inger la o benzinarie, atunci cu siguranta este o entitate de o alta natura pe care am sa va las pe voi sa o identificati. Ce sa fie, ce sa fie? Un om mort cu....:))) Nu, nu e! :)
Sa  fie un egregor, ca e la moda? 
Sa fie un arhanghel, un serafim, un heruvim? Aaa.. nu! Heruvim nu este pentru ca heruvimii sunt tauri inaripati. Nici arghanghel, ca nu are sabie de foc.
Atunci poate un ajutator de natura divina, un sfant?  
Hmmmm... mai exista posibilitatea ca ceea ce veti vedea surprins de camerele de supraveghere  de la benzinarie sa fie o entitate malefica. 
Este Ucigaltoaca
Sau Ucigalcrucea? 
Scaraotchi?
Sa fie mama lor, Talpa Iadului? 
Sau o fi un personaj de basm, vreun zmeu? Sau Ghionoaia
Stirea a aparut de putina vreme si in orice caz a avut parte de o mediatizare de prima mana si a circulat pe canale de televiziune cu staif si cu audienta.

14 comentarii:

  1. SA VEZI SI SA NU CREZI! chiar nu mai stii ce sa intelegi?

    RăspundețiȘtergere
  2. "Şi ce cap frumos răsare!
    Nu-i al meu? Al meu e oare?
    Dar al cui! Şi la ureche
    Uite-o floare."

    Aceste versuri mi-au venit în minte după ce am citit postarea.

    Prefer să nu-mi pun nici măcar întrebări într-o astfel de situaţie.

    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspuns final: Americanii is prosti !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha, ha, ha,
    Dane, da glumeţ mai eşti.:)
    Îngerii ăştia nu merg oare şi pe la "bercelniţa monedizată" s-o golească de conţinut?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara dragii mei,

    @Tasha,
    aia e, ca nu pare o facatura ca mai toate care circula pe net si nici eu nu stiu cum sa abordez problema. Am adus-o in derizoriu. :)

    @Geanina,
    Mi-ai luminat seara. :)
    Multumesc.

    @Monica ,
    Nu tocmai! :)
    Desi se pare ca noaua tehnologie de camere digitale "vede" mai bine.

    @alexandru,
    Da si din pacate mai multi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mariana draga,
    Daca nu vedeam "toamna bobocilor" n-as fi stiut de coparsheu. Uite ca bercelnitza mi-a scapat! Ce-i aceea o bercelnitza? :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mariana, sunt edificat! HE_HE_HE! Ti-am citit postul. Felicutari!

    RăspundețiȘtergere
  8. DANE,
    feli...cu ce?:))
    Mie chestiile astea, cu îngerii, imi aduc aminte de versurile lui Eminescu:"...religia-i o fraza de dânşii inventată..." şi cum nu ne mai pot ţine in jug, inventează, inventează...:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Şi încă ceva, dacă ei inventează, uite că şi eu am născocit un cuvânt nou, "demn" de dicţionarul limbii române.:)),:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mariana,
    Si tot Eminescu,
    "CACU a ei putere sa va aplece-n jug!" :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. daca este real si nu un truc, e calr ac este ceva supranatural;
    consider ca un inger (din acela bun al lui Dumnezeu) nu-si face aparitia doar pentru specatacol si senzatie, in Biblie ingerii cand se infatiseaza omului vin cu un mesaj special si important;

    formata pe studiul Bibliei, opinia mea este ca astfel de aparitii au in spatele lor fiinte malefice, care este scopul...?! si daca ar exista raspunsuri cine ar avea urechi sa asculte?!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Dane,
    eu nu accept ideea de JUG, aşa că eu nu-l port!

    RăspundețiȘtergere