Cea mai Kinky surpriza facuta partenerului/partenerei

Vasleam  pe net si am gasit clipul  la Alina pe blog si nu am putut sa ma abtin sa nu va intreb:care este cea mai KINKY surpriza pe care ati facut-o partenerului/partenerei de viata sau chiar unui prieten?

Fiind ideea mea am sa incep primul.
 



La majoratul prietenei mele am decis,eu si ceilalti tampiti,sa angajam doi stripperi[un bocanc de bani:( ].Dar cel mai tare a fost Micutu'(ii spunem asa pentru ca e foarte mic),l-am impachetat frumos intr-o cutie si am vorbit cu baietii sa intre ei cu micul cadou.In sfarsit au venit cei doi stripperi,au pus cadoul la picioarele sarbatoritei si cand sa dea sa-l deschida a iesit Micutu' doar in chiloti si cu papion la gat si a inceput sa danseze pe masa.A fost mortaaal!
In sfarsit au inceput si ceilalti doi sa se dezbrace pe acolo,dar cel mai prost lucru a fost ca nu ne-am luat si noi stripperite...doua ore in care ne-am uitat la doi baieti dezbracati,trei cu tot cu Micutu':))


http://clubul-meu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu