Anunt Important pentru VIZITATORI

alexandru hategan, Articole vizitatori, atentie, blog, link, REGULAMENT
Din cauza ca dorim sa mentinem blogul original, si cat mai sus in top, desi am permis si permitem cam oricui in principiu sa scrie alaturi de noi, doar cei care vor scrie articole originale vor avea privilegiul de a avea un link spre site-ul lor, afisat in acel post.

Lucram la curatarea articolelor de linkuri puse de vizitatori, care nu respecta aceasta regula.

Dorim sa fim o comunitate originala, frumos conturata si cu cat mai multi scriitori/cititori (chiar si daca acestia sunt vizitatori)

Ca sa ma repet si sa fie clar pe viitor, articolele copiate de pe alte site-uri nu vor primi link spre acel blog/site, decat daca articolul scris aici va fi original.

5 comentarii:

  1. alexandru, dar blogu' tău care-i?
    știi de ce, mă gândeam să închid blogul meu, numai că, atunci, nu aș mai fi putut fi autor de blog în blogul cu 100 de autori.
    se poate?

    RăspundețiȘtergere
  2. blogul meu ? de ce ?

    Nu iti inchide blogul propriu - ce-am scris mai sus era pentru vizitatori, tu nu esti vizitator :) tu poti posta post si link spre blogul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar eu ?:)
    Am 4 texte publicate aici, originale, si cred k sunt inregistrat... cred!
    Nu sunt sigur, cum spunea si "owner-ul" nu prea are timp sa se ocupe de cereri, deci nu stiu... in fine un reply sa stiu si eu ce am de facut!

    RăspundețiȘtergere
  4. V-am trimis un articol pe aceasta tema. Astept raspunsul dvs.

    RăspundețiȘtergere