Un proiect care va pozeaza casa si arata imaginile, gratuit, pe Internet.


Mintea omului e din ce in ce mai ingenioasa si astfel am ajuns in ziua de azi sa fim pozati in propria casa.Nu se mai tine cont de dreptul la intimitate.
"Daca un strain va intra în curte neinvitat si se apuca sa fotografieze, sunteti îndreptatit sa-l dati afara si sa-i cereti daune. Dar daca acelasi strain închiriaza un elicopter si face poze casei dumneavoastra de la înaltime cu un aparat dotat cu zoom puternic? In principiu, e vorba tot de violarea intimitatii."

Google Street View este o componentă a aplicaţiei Google Maps şi oferă imagini stradale din aproape toate zonele orasului respectiv, luate la fata locului in anumite momente. Aplicatia este folositoare pentru cei care navigheaza pe Google Maps si doresc sa vada portiuni din zona in care se vor deplasa, insa are si unele inconveniente.

De exemplu, unele imagini au surprins ipostaze ale unor barbati iesind dintr-un club de striptease, sau ale unor femei care faceau plaja topless.

Oficialii Google declara ca nu vor sa invadeze intimitatea oamenilor, ca fotografiile au o calitate slaba, fetele sunt sterse, iar cei care nu vor ca ei sau casele lor sa apara in poza, pot cere stergerea fotograiilor respective.
Problema se pune astfel:daca eu vreau sa umblu dezbracata in curtea casei mele,exista posibilitatea ca pozele sa apara pe net?Se pare ca da.

Un comentariu:

  1. Google streetview are si dezaxantaje,dar in ansamblu este o aplicatie deosebita,si dupa opinia mea isi merita toate laudele.Am folosit si folosesc si eu streetview,poti vedea multe locuri frumoase cu ajutorul lui.:)

    RăspundețiȘtergere