La final de an


M-am gândit ca la sfârşit de an, înainte să înceapă chefurile de sărbători, să mai pierd şi eu o noapte într-un club. Să mă umplu de fum, să mă beţivesc, să nu mai ştiu nimic a doua zi, să-mi fie rău când mă trezesc. Eventual să mai agăţ pe cineva, aşa...de sfârşit de an.
  Mi-am găsit cu greu un loc la bar. Lume multă. Multe fiţe. Stroboscoape. Muzică tare. Fum. Căldură.
  Stăteam cocoţat pe scaunul de la bar, cu paharul în mână şi fumam. Mă uitam în jur. Căutam parcă pe cineva. Şi nu găseam, nu era acolo ce vroiam eu. Mă gândeam să plec în altă parte, să-mi încerc norocul altundeva.
  M-am ridicat, cu gândul să îi dau cădere licorii din pahar, să plec de acolo. Nici nu am ridicat bine paharul că m-am simţit lovit peste mână. Toată băutura era acum pe mine. M-am întors instantaneu. În spatele meu, o tipă. Se uita la mine. Cred că îşi cerea scuze, dar din cauza gălăgiei nu am înţeles nimic. Mă uitam urât la ea. Şi-a apropiat gura de urechea mea şi mi-a spus: "Lasă-mă să-ţi cumpăr altă băutură." Ne-am aşezat la bar şi am încercat să purtăm o conversaţie. Mai degrabă ne urlam unul altuia la ureche câte ceva. Stăteam cu obrazul lipit de obrazul ei şi ne urlam diverse chestii. Mă amuzam. Ea la fel. Paharele se goleau aproape instantaneu. Râdeam. Ne plăcea la amândoi. Ne distram. Îmi plăcea să îi simt obrazul lipit de al meu. Mă excita respiraţia ei pe gâtul meu. Şi parfumul ei îmi plăcea. Am muşcat-o uşor de ureche. Nu m-am putut abţine. M-a strâns de mână şi m-a pupat pe gât. Ne-am uitat unul la altul. Ne înţelegeam şi din priviri. 
  Am plecat ţinându-ne de mână. Ne-am urcat în taxi şi am început să ne sărutăm şi să ne mângâiem. Parcă nu mai aveam răbdare până acasă. Nici unul. Am început să ne dezbrăcăm din hol. Până în dormitor erau numai haine aruncate. Ne sărutam şi ne dădeam jos câte o haină. Am ajuns goi în dormitor. M-a împins în pat şi s-a aşezat pe mine. A început să mă sărute şi să mă mângâie cu trupul ei, cu sânii ei goi pe pieptul meu. O strângeam în braţe.
.....................
 Am adormit îmbrăţişaţi, extenuaţi, extaziaţi. M-am trezit înaintea ei. Am  privit-o cum dormea goală. Zâmbea. Pe faţa ei se citea fericire. I-am sărutat sânii, i-am sărutat buzele, cu grijă să nu o trezesc. Am fumat o ţigare admirând-o aşa goală cum era. Mă căuta cu mâna prin pat.  
  Aveam gust de wiskey în gură, plămânii îmi erau plini de fum, muzica din club parcă îmi suna încă în urechi. Îmi era bine. Încă o noapte trăită din plin. Încă o gagică. Încă un futai.
  E dimineaţă şi e frig. E sfârşit de an.

5 comentarii:

  1. Mitza, :)
    Sub nick-ul acesta al tau se afla un barbat sau o femeie?
    Ca nu stiu cum sa te raportez la text... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. e baiat.....:P....nu-i asa?:D

    interesanta experienta....

    finalul...tipic...voua...nebunilor de noapte...urat...finalul ala i-a luat farmecul povestii...
    mai exact: "Încă o noapte trăită din plin. Încă o gagică. Încă un futai. "

    da apreciez...mult...ca esti sincer....lasa-ma sa cred ca esti baiat...daca Dan nu s-a lamurit macar:))

    RăspundețiȘtergere
  3. gaataaaa....esti baiat....ti-am vazut blogul;))

    incantata de cunostiinta...colegule...:P

    RăspundețiȘtergere