Ucigasul meu doarme usor

Ucigasul meu doarme...doarme usor si nu imi e frica.
Tiptil tiptil curg visele la vale, usor usor aluneca pe langa scari, zgarie peretii usor cu unghiile lor si ii gadila si nu zic nimic.
Te vad cum te zdruncini in somn si nu spun nimic. Privesc fara sa vad orele, si orele se scurg usor... Imi trec prin fata minutele dansand. Si zilele danseaza usor. Vad zilele dansand si tu nu te mai zdruncini, nici nu mai dormi. Te vad cum privesti peretii dansand si luminile noptii iti par fantasme."Hai sa dansam" imi spui."Danseaza cu mine". Eu:"Nu azi,nu acum...
Acum noaptea doarme si e linistita...sa nu o trezim cu pasii nostrii grei."
E noapte de cateva zile si ziua nu pare sa vina curand. E tarziu si somnul atarna de perdele.
"Hai sa dormim" iti spun... Tu :"danseaza cu mine". "Nu azi, nu acum. Atarna somnul de perdele si nu vrem sa il trezim..."
E inca tarziu sau mult prea devreme si linistea asta e oarba.
"Hai sa cantam"imi spui. "Nu azi, nu acum, nu in noaptea asta, linistea asta e rea si ne asculta."
Imi e frig langa fereastra dar nu pot sa plec. E o liniste goala si somnul atarna de perdele si imi e frig langa ferestre.
"Vino langa mine" imi zici. "Nu azi, nu acum." E prea multa liniste si imi e frig si somn si nu pot sa ma misc.
"Hai langa mine" imi zici... "Nu azi, nu acum, poate maine" si nu am venit.
E noapte si ziua nu pare sa vina curand. Si e frig si e noapte si tacerea asta e oarba. Te privesc prin perdele si nu te gasesc si imi e frig si somn si frica sa nu te trezesc, daca dormi.
"Hai langa mine"iti zic, dar tu nu spui nimic.
E noapte si ziua nu pare sa vina curand si visele toate s-au scurs pe pereti si de atata durere rad si glumesc si par a fi beti. Scarile toate s-au culcat la pamant si peretii rad si le cauta pe sub podele, dar nici ele nu mai sunt.
Hai vino langa mine, hai sa privim prin ferestre cum norii se scurg .Vino cu mine sa cautam treptele, au fugit crezand c-o sa pleci. Hai vino cu mine sa cautam treptele si peretii si somnul ce atarna de pereti. Hai langa mine la ferestre, caci doar ferestrele au mai ramas.
"Hai vino cu mine" am spus si m-am intors sa te privesc si nu mai erai acolo.
"Hai sa dansam, hai sa cantam, hai langa mine" imi spun peretii dar tu ai plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu