Sunt Intelectual, lăsați-mă să mor de foame.

Almanahul de Mitocănie Urbană, dat spre vânzare astă vară prin librării și magazine de profil, a adus în vorbă realități cotidiene, în forma unor transpuneri "biologice" ale variilor tipologii care se perindă zilnic pe drumurile noastre și-așa întunecate de gropi și ambuteiaje. Clasa Cocalari cu subclasa Pițipoance, ale căror specii variază de la zonă la zonă, nu pot lipsi nicăieri. Am observat cu durere că în ultima vreme succesul nu mai înseamnă să te afirmi prin masă cerebrală, ci prin masă musculară și de tupeu. Am ajuns de la o țară cu valori în diverse domenii OMENEȘTI, la o țară cu valori în domeniul scuipat semințe-n fața blocului. Ok, ești jmecher cu dublu jm, dacă faci așa, dar nu te lua ca babuinul de un elev de clasa a 12-a care-și bate capul cu primul său examen adevărat din viață, pentru că, crede-mă pe cuvânt, nu duce lipsă de suferință. Elevul ăla de clasa a 12-a are șansa să te pună pe tine să plantezi copaci, dacă vrea, pentru că puterea intelectualului nu constă numai în tocit și în netrăit "viața" superjmecheră cu superdoi de jm pe care o duci tu. Intelectualul trebuie protejat și lăsat în pace, pentru că el te ajută pe tine să scuipi sămânța aia care tocmai a căzut pe jos. Din cauza lui ai mașină, din cauza lui ai gaze în apartament, din cauza lui ai apartament, din cauza lui îți permiți să arăți semnul victoriei c-un singur deget în trafic (pentru că ai 300 de cai și-un măgar și poți să fugi repede fără să te prindă nimeni să-ți taie jmecheria cu doi de jm). Puterea intelectualului este să conducă prin bun simț și prin abilitate, nu prin înjurături și intimidare de doi bani. Iar dacă tu tragi bani de unde prinzi, intelectualul ăla nu o să mai poată să-ți dea ție mașini și case, pentru că nu are ce să mănânce. Așa că, frățioare, renunță măcar puțin la al doilea jm, și arată lumii că poți să dai dovadă de bun simț. Și nu uita, educația e gratis, cel puțin până în clasa a zecea...

8 comentarii:

  1. Bine punctat! :)

    Ezoteria salveaza Romania! (am vrea noi!)
    Dar cu siguranta exoteria infunda Romania.
    Am siluit putin termenii ca sa-mi iasa rima, asa ca fie-mi scuzata licenta poetica.
    Bun pamflet.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite cel cu postul de sub al tau zice ca ba! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru o atitudine putin mai ascutita, avem http://barbiduci.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere
  4. MMMmmoahahahaha..... :))))
    Esti minunat!
    Sau minunata!

    Ai umor bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt doar trecut printr-o viata de cacat :)) Nu-mi trebuie ma mult
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))Maxima zilei-care evident nu se poate posta:

    TOTUL ESTE UN CACAT, IN AFARA DE PISAT! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Stimati comentatori care veti poposi aici!
    Fie-mi iertate va rog cuvintele licentioase!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Aha, explica-i asta unui cocalar de Giulesti, sa vedem cum se uita la tine. De cate ori n-am auzit:"Vaaaai, draga, tu citeeeesti?! De ceeee? E asha de booooriiing..." Tute proaste care n-or sa realizezi nimic in viata..pfff, am uitat. Isi pun silicoane si stau capra. Marfa...

    RăspundețiȘtergere