Regulament pentru autori

Exista o singura regula:Pastreaza bunul simt!

13 comentarii:

  1. eu sunt de acord cu tot ce scrie:)..doar ca nu prea inteleg faza cu Adsense si trebuie neaprat sa facem asta????

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bine! perfect!
    faci un top autori unde putem sa ne spunem opinia cu ID unic? vreau sa votez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Feri, putem să cădem de acord asupra fontului? eu scriu cu oricare și orice culoare, numai să scriem toți la fel, c-o fi roșu, c-o fi mov ... pleease!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Monica Olteanu am promis inca de la inceput,ca daca majoritatea o sa vrea sa puna adsense in articole,vom pune,iar pana acum au fost mai multi pro decat contra...dar de dragul tau,eu nu voi pune reclame in articolele male...;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @100Ro...Dragul meu eu nu am nimic impotriva dar faza e ca nu cred ca m-as descurca sa-mi fac contul asta....trebuie respectate regulile pt toate lumea....asa ca si eu fac parte de aici si respect regulile!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Monica,te ajut cu cea mai mare placere cu contul adsense daca vrei, putem sa folosim si asistenta de la distanta,de exemplu www.teamviewer.com ,daca asta e problema se poate rezolva :)
    si inca nu a votat toata lumea,cand se aduna toate voturile,s-ar putea sa nu vrea toata lumea sa puna adsense in postari...inca nu s-a facut decizia finala ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @selena da,ar trebui sa pastram o "linie" in ceea ce priveste culoarea si stilul fontului,dar nu neaparat sa fie o regula.....

    RăspundețiȘtergere
  8. hi!io's mai matinala,dar cind va bagati ochiul aici sa-mi explicati ce si cum cu imaginile,ca nu stiu...title,alt-nu am folosit vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu vreau sa pun adesense in postari...dar nah...daca trebuie...

    RăspundețiȘtergere
  10. sa inteleg ca noul regulament e cel referitor la cei 7 ani de acasa? :) perfect!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am pus şi eu X lângă rontziki pentru postările mele originale, nu ştiu dacă mai era sau nu nevoie, cert e că nu îmi mai apare numele deloc la articole pe autori.
    Sper să poţi remedia :) Mulţam! :)

    RăspundețiȘtergere