Dragi Colegi!

100 Ro nu este puscarie.Nu este nici macar un loc de munca.Hm.Bine de stiut.

Si totusi sunt prea multe reguli.Am vrut sa spun au fost prea multe reguli.Ei bine,dupa ce ati citit acest articol,va fi o singura regula: sa pastrati bunul simt.Voi sterge toate regulile impuse pana acum,si vreau sa ne simtim ca la scoala,sau ca in parc,sau ca la un spritz de vin, la o pizza cu prietenii, la un fotbal cu amicii, ca in mijlocul unui chef,la o discutie de afaceri cu un partener,in concediu la Ibiza,etc.(continuati voi in comentarii variantele) Fiecare dintre noi suntem diferiti,avem stiluri diferite,si ne exprimam in o mie de feluri.Daca faci parte din 100 Ro,ai dreptul sa te exprimi in felul tau,chiar daca pui doar o poza,un videoclip,sau un cuvant in postare.Dar atentie,sa pastrezi bunul simt.....adica nu ma apuc si postez cate 30 de articole,cu un cuvant....ca incalc singura regula.Toata lumea are zile rele,si zile bune,este cand ai chef de viata,este cand nu...iar in diferite momente,simti ca ai nevoie sa te exprimi in diferite feluri....recunosc,si eu sunt asa.Asadar,uitati toate regulile,si simtiti-va ca si cum ar fi blogul personal,ca doar 100 Ro este blogul tau,si nu iti spune nici un Anonim ce sa scrii pe blogul tau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Aplauze)

17 comentarii:

  1. pai da FERI....e nevoie de APLAUZE la articolul asta!

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu , Monica si Paranoid ne intrebam de ce nu mai avem chat..

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa aveti inspiratie va doresc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  4. ionel adica Zad pentru ca mi-e "lene" sa ma logez :)):))

    RăspundețiȘtergere
  5. dar vad ca pana la urma tot te-ai logat:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo, 100 Ro, :)
    Am gasit si sloganul blogului.:)
    Sa il propun? :))

    Se poate pune Google translate?
    In conditiile acestea este absolut necesar.
    De cand asteptam eu sa iau cu copy-paste niste bancuri in limbile rusa, finlandeza, hindi, chineza, basca. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :) vom pune si Google translate,dupa ce va fi gata noul design al blogului;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am lasat pusca si cureaua lata...

    - Hei! Sancho esti printre coautori?
    Il caut pe Sancho Panza...
    Daca-l aflati, dati-mi va rog de stire. :)
    Multumesc.

    Promit lui 100 Ro, desi nu mi-a cerut-o, ca sintagma :

    100 Ro - 100 DE ARTICOLE INTR-UNUL SINGUR

    Sa nu devina niciodata sloganul blogului.
    A carui viata o traiesc.
    Si caruia ii doresc sa devina 1000 Ro! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. :) de cateva zile am inregistrat si 1000ro.blogspot.com.....pe viitor poate facem ceva cu el ;)

    RăspundețiȘtergere