Viciile stelelor



O melodie ironica imi danseaza pe degete.

Pe un perete de cerneala pica zapada

Si se ineaca in imagini omenesti.

Doua gheare ameninta cufundarea in intuneric.

Ameninta o invitatie la dansul planetelor.

Stelele au baut toata noaptea.

Eu sunt bolnava.

In fiecare zi respir parfumul prafului.

In fiecare zi imi incetinesc degetele pe copertile peticite ale cartilor.

In fiecare zi imi suflu din palma rosul lunii.

Stele au baut toata noaptea,

Iar acum imi canta la picioare dulceata wisky-ului.

Pansele rasar din cenusa apusului,

Iar dintre valuri se ridica priviri ce implora.

Sparte de stanci sunt aruncate in aer de ghearele pasarilor

Si duse la stelele ce au baut toata noaptea.

Intr-un final tot la mine vor ajunge.

Nemuritoare. Nemuritoare le sunt sentimentele.

Fara de valoare le sunt biletele catre lumi fumate.

De prea mult “nu” au inghetat in lumina genele.

Iar stelele mele beau toata noaptea in nemurire.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu