Noi si timpul

In urmatoarele posturi voi aduce in discutie tema timpului...pentru ca mi se pare un aspect esential al vietii noastre cotidiene...astept si ideile voastre despre aceasta tema...
 
Supranumit si a patra dimensiune, respectiv TIMPUL nu cred ca poate fi prea bine incadrat in vreuna din definitii. Poate va intrebati ce e asa deosebit la el...aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu de multe ori de-a lungul vremii si raspunsurile apareau de obicei, cam cand ma asteptam mai putin. Asa, sa vedem...as putea incepe cu faptul ca timpul este ireversibil, orice moment al sau este unic(din prisma faptului ca nu ne vom mai intalni niciodata cu clipa actuala), astfel trebuie sa incercam sa pretuim orice secunda, minut, ora, etc pentru ca timpul trece si la fel de usor, fara sa ne dam seama si viata noastra...

Cel mai mult ma infioara(suna un pic cam bizar ce-i drept, dar nu stiu cum sa spun altfel) anumite "caracteristici"(daca le pot spune astfel) ale timpului...Probabil ati observat si voi ca pentru orice persoana, acesta trece diferit(unuia i se pare ca trece greu, altuia ca trece prea usor, iar altora poate ca sta pe loc sau ca trece pe langa ei)...Ciudat nu ?...cum e posibil ca aceeasi vreme sa treaca pentru unele persoane intr-un mod si pentru altele in alt mod, ba chiar la aceeasi persoana modalitatile sa evolueze de la caz la caz ? Probabil nu o sa gasesc niciodata raspunsul la intrebarea asta sau e doar o chestie subiectiva legata de modul nostru de a vedea lucrurile.

Am observat ca de la o vreme(si nu e numai parerea mea) timpul trece uimitor de repede...parca ieri eram un pustan grabit sa ajung mai mare, sa fiu si eu bagat in seama, sa dau de greutatile vietii in timp ce o asteptam nerabdator pe mama sa ma ia de la gradinita...a urmat scoala primara si ma tot gandeam oarecum nerabdator, cum e sa fii la liceu ?...am ajuns si aici...si eram linistit ca tocmai scapasem cu bine de primul obstacol mare al carierei mele, gandindu-ma ca vor urma 3 ani linistiti...nu stiu unde au plecat asa repede clasele a 9-a si a10-a, pentru ca m-am trezit destul de socat in a 11-a(parerea mea una din cele mai grele, daca nu cea mai grea clasa de pana acum). Parca ieri era revelionul...si parca ma vad maine, poimaine pe bancile examenului de bacalaureat si facultate...asa ca...timpul a trecut pe langa mine, sau nu i-am dat mare importanta fiind poate prea relaxat ?...si totusi daca ma gandesc o sa constat ca multe amintiri(atat frumoase cat si mai putin frumoase) ma aduc in trecut...deci nu am pierdut timpul degeaba...(cel putin asta sper).

Si inca o chestie bizara...cand astepti un lucru foarte mult parca timpul sta in loc, acel lucru parand foarte departe...pe cand daca te simti foarte bine si e totul bine si frumos, timpul zboara cat ai zice peste...interesant cum viata face totul sa arate altfel...astept parerile voastre in legatura cu timpul...si raman la ideea mea...CE BINE AR FI DACA SAPTAMANA AR MAI AVEA O ZI...

6 comentarii:

  1. Hmm,mi-ai dat o idee,de indata ce imi permite timpul,voi scrie un articol despre cum functioneaza timpul,despre teoria calatoriei in timp,teoria relativitatii,etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor 100 Ro:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa te intreb ceva?...ce ai face in acea zi pe care ti-o doresti in plus ,sunt curioasa,deh!!!se spune ca, curiozitatea a omorat pisica,sper sa nu mor si eu din ast motiv...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acele lucruri care imi face placere sa le fac mereu, fara sa ma plictisesc...fie ca sunt cu prietenii mei, cu persoanele dragi mie, stand impreuna si "pierzand" timpul intr-un mod in care il putem recupera mai tarziu printre amintirile de neuitat intiparite intr-un colt de suflet, fie ca imi aocrd timp pentru pasiunile mele, precum bloggeritul, muzica, citit(mai putin, dar ar fi realizabil cu inca niste timp) sau prin relaxare:)...crezi ca te-am lamurit, tasha ?

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai lamurit,eu cred ca in cea de a 8 zi,mi-as oferi un rasfat,drept multumire pentru cele facute in restul saptamanii...

    RăspundețiȘtergere