Mulțumiri

lui Michelle pentru rețeta de tortilla. Am mancat pe saturate, numai că, fiind atât de delicioasă, nu prea mă mai satur de ea.

Eu am adăugat mult piper, pătrunjel și mărar în ouă. Delicios.

Câteva îndrumări prețioase ar fi ca să alegeți o tigaie sau cratiță a cărei gură să se potrivească perfect cu o farfurie foarte întinsă, pentru a o putea răsturna frumos înainte să o prăjiți pe cealaltă parte. De asemenea, ungeți farfuria cu ulei pentru ca atunci când o puneți înapoi în tigaie să alunece ușor. Nu uitați să ungeți a doua oară cu ulei, pe care să îl încingeți înainte de a doua prăjire. :)

Sper că am fost concisă și de înțeles. Aceasta este prima tortilla fotogenică sau, mai bine zis fotografiabilă. Nici celelalte două nu au fost de lepădat, dar nu voiam să mint, aceasta este o reușită deplină.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu