Magie cu David Copperfield

Un moment de magie cu David Copperfield


  • Va recomand sa asteptati cateva momente sa se incarce prezentarea iar apoi sa folositi butonul 'Full' pentru a o vizualiza pe intreg ecranul (mod fullscreen).

    Vizionare placuta!
     

  • 9 comentarii:

    1. :)) am gasit explicatia,nici nu va dati seama despre ce este vorba,va las sa va mai "CHINUITI" putin,diseara am sa vin cu explicatia,veti ramane surprinsi ;)

      RăspundețiȘtergere
    2. Explicatia e simpla...cartile care apar dupa sunt diferite de cele care au fost inainte,deci indubitabil nu va aparea cartea ta,si nici oricare carte era inainte

      RăspundețiȘtergere
    3. 100ro....sorry ca ti-am luat-o inainte...dar nu e frumos sa chinui oamenii:))

      RăspundețiȘtergere
    4. Fantastisc, minunat... pacat ca nu s-a deschis!
      :)
      Am stat vreo cinci minute la chestia aia cu "asteapta o clipa".
      Pacat, probabil ca laptop-ul meu e catar. :)

      RăspundețiȘtergere
    5. Deci sa va explic exact cu se intampla. Ar fi culmea ca asta sa ne ghiceasca la ce carte ne ganding prin monitor deci este sigur ca este o iluzie optica. Eu m-am gandit la K de inima rosie.
      Si uitati cele 6 carti:
      -K inima rosie
      -J trifoi
      -K frunza neagra
      -Q romb
      -Q trifoi
      -J romb

      Cele 5 carti care le-am primit dupa ce m-am gandit la carte:
      -Q inima rosie
      -K trifoi
      -J inima rosie
      -Q frunza neagra
      -K romb
      Deci cartile sunt inlocuite iar voi sunteti prea minunati de minune ( :)) ) incat sa un va dati seama.

      RăspundețiȘtergere
    6. mi-am dat seama de chestia asta abia dupa ce i-am aratat si lui fratemiu ....:))...am vazut k acele carti sunt schimbate..dar prima data ma gandeam ? cum naiba sa ghiceasca asta....am inceput bsa zambesc credeam k e pe bune...dar totusi cv ciudat...:))))pe alt site unde am gasit aceeasi chestie lumea se certa pe acest subiect=))))..nu aveau alta trb..si s-au gandit sa gaseasca cv k sa se certe...oameni plecat de acasa cu sorcova=)))))))))

      RăspundețiȘtergere
    7. vreau sa vad ceva mai tare ca asta e veche

      RăspundețiȘtergere