Liberty Parade 2009


Mi-am adus aminte de Liberty Parade 2009.Ce pot sa spun?Anu asta a fost fara cuvinte...Super bun show si anu asta.O mai buna organizare decat anul trecut pot spune.Muzica din an in an mai buna si distractie cat cuprinde.Pot spune ca am fost fericit si anul asta.Am resuit, cu greu insa sa ajung si anu asta la Libery Parade si pot spune ca nu regret nici o clipa!Super show.Super oameni.The best Dj.Anul viitor probabil o sa mergem mai pregatiti si probabil o sa ne organizam.Anul acesta am plecat in cea mai mare graba.Ne-am hotarat in ultimul moment.In apropiere de Venus si Saturn in dupamiaza zilei de 18 iulie nu mai existau locuri de parcare libere.Am fost nevoiti sa lasam masina foarte departe.Insa nu ma plang de mersul pe jos pentru ca ce a urmat dupa a fost de vis.Am dansat pana dimineata.Imi pare rau ca unele persoane cu care trebuia sa merg nu au putut venii.Insa nu-i nimic.Mai e si la anul:)).As fi vrut sa pun cateva filmulete dar nu le pot lua de pe youtube, insa daca chiar vreti sa le vedeti puteti da un search pe youtube.Despre Imnul Libery Parade 2009 ce pot spune?Hmmm..Cred ca se potriveste foarte bine....la fel si cel din 2005(Surender).
Sper ca voi putea merge si la anul.Anul acesta cine a mai fost?Ce impresie v-a facut?

7 comentarii: