Intre mine si Windows


- Atentie! Eroare 494257265205754EFD. Ok?

- Uhm...ce inseamna?

- Apasa "detalii" pentru mai multe informatii.

- Detalii.

- Sistemul a detectat o eroare de registru WrtSqw04nQ07.Modificand extensia aplicatiile tale ar putea deveni inutilizabile.Modifici extensia?

- Nu inteleg nimic!

- Apesi pe OK?

- Fie. Apas pe OK, nah!

- Atentie! Raspuns gresit.Toate aplicatiile vor fi inchise.Inchizi aplicatiile nesalvate pierzand astfel toate datele? Apasa pe OK pentru a accepta.

- Ce variante am?

- Nici una. Te resemnezi si apesi pe OK?

- NU!

- Daca nu apesi pe OK in 10 secunde sistemul tau va fi restartat si toate datele nesalvate vor fi pierdute. 9 secunde, 8...

- Deci nu mai pot recupera nimic?

- Nu. Niciodata. 7...6...

- Si ce pot sa fac?

- Nimic. Restartezi sistemul pierzand toate datele? 5...4...

- Ce vrei sa-ti zic?

-3... 2...Curaj, trebuie doar sa apesi pe OK.

- OK.

- Inainte de a inchide toate aplicatiile si de a restarta sistemul trebuie sa ma conectez pe site-ul Microsoft pentru a semnala eroarea?

- Asta ma ajuta sa recuperez datele?

- Nu. Apesi pe "Nu"?

- Cineva de la Microsoft o sa-mi raspunda cerandu-mi scuze?

- Du-te dracului, chiar crezi? Apasati pe "Ok" sau "Nu".

- Dar...

- Atentie! Atentie! Eroare 00G00526HQ68 00000X4550000 !!!!!

- Asa, si?

- Sistemul nu raspunde. Apasati CTRL + ALT + DELETE + ENTER +F5 +F10.

- Si cate degete ar trebui sa am ca sa apas pe toate astea?

- Multe, dar deja e prea tarziu: sistemul e blocat din cauza unei eroari fatale ODBC.

- Adica?

- Imposibil sa restartez sistemul. Ard calculatorul sau ma conectez pe Microsoft.com?

- Duuu-te naaaibii!

- Ma conectez pe site-ul Norton Live Update Symantec ca sa-ti descarc un antivirus la pretul de 1000Euro sau bagi HD-ul in hibernare pana in 2012?

- Stii ceva? Ma....!

- Inchizi calculatorul pentru totdeauna si-l arunci sau scanezi sistemul?

- Dar ce...

- Anulezi sau inchizi?

- Anulez.

- 53 de minute pana la sfarsitul operatiei. Apasa pe "Continua" pentru a continua.

- Auzi, n-ai vrea tu sa ne oprim aici? N-am timp de pierdut.

- Daca ai sti cat imi pasa mie. Eroare 00G00526HQ68 00000X4550000. Acces negat. Ard calculatorul sau reinstalezi windows xp in chineza?

- Beeeeeeeeeeeeeeeeep!


2 comentarii:

  1. Asta e genul ala de faza cand iti vine sa il faci bucati...eu am patit o faza uratica acum 2 saptamani la majorat...mergea PC-ul meu struna...au venit baietii cu muziciile lor fiecare pe sitck-uri(bineinteles ca nu au zis...bah pot sa bag sau ceva...) si m-am pomenit cu virusi a doua zi...dupa care a inceput sa imi manance din memoria de pe hard...si au inceput erorile...presimt ca il paste un format curand...mult succes si nervi de otel:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea e ca pe al meu ar fi trebuit reinstalat windows-ul de muuult timp.Are vreo 2 ani de cand aduna virusi :)).

    RăspundețiȘtergere