Schimbare de look 100 Ro

M-am decis ca ar fi timpul sa schimbam designul blogului,intrucat cel din prezent este prea simplu si prea albastru.V-as ruga sa intrati pe www.btemplates.com si sa cautati un design care vi se pare cel mai ideal.Dupa aceea fiecare vom vota un design,dar nu vei avea voie sa votezi propria alegere.

Eu am ales http://btemplates.com/2009/11/23/white-clean-magazine/demo/ ,as dori sa va uitati si voi si sa lasati un comentariu cu linkul sablonului ales,exact cum am lasat si eu mai sus.

Am mai gasit inca un sablon,care cred eu va fi ideal,pentru ca e simplu,si vom putea afisa pe prima pagina titlurile a mai mult de 15 articole,ceea-ce cred eu este util mai ales din cauza ca sunt atat de multe articole postate zilnic,astfel vei putea urmari mai multe articole:

http://btemplates.com/2009/10/21/bloggertory/demo/

11 comentarii:

  1. eu mi-as dori ceva mai crazy,sunteti toti atit de tineri!si cu o atmosfera de sarbatoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place acesta. SIMPLU!
    Crazy gasesti pe tarabe sau in cluburi sau la tembelizor.
    Lasati simplitatea ca nu va distruge calitatea scriiturii. Sau credeti ca va acoperi lipsa calitatii in cazul in care ea exista?

    RăspundețiȘtergere
  3. anonim,crazy nu inseamna lipsa de calitate!si de ce esti rautacios?:))buna,rea,e parerea mea,majoritatea a va cataloga ...

    RăspundețiȘtergere
  4. si tu esti rautacioasa, si inca una foarte mare.:))))
    Dar nu cu mine, ci cu tine.
    Si eu mi-am spus parerea ca si tine.
    Decizia nu-mi apartine.

    RăspundețiȘtergere
  5. wow,ce combativ esti!
    ..............................................
    p.s.:de ce porti masca?ti-e teama sa nu fii o prada prea usoara?

    RăspundețiȘtergere
  6. o singură problemă am şi eu.
    indiferent de designul blogului,am şi eu o mareee dorinţă.
    blestematul ăsta de font să citească diacriticele.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt sigur ca Feri a ales un blogtamplates atractiv deci sunt d acord cu el

    RăspundețiȘtergere
  8. hai salut, alinson.
    Nu port masca, ci mi-e lene sa-mi iau una.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. eu sunt cu Zad si cu Feri
    da, e misto ala dar si asta este ok, cum crezi, eu merg pe mana ta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce e simplu si lui mamamare ii place!
    Sobru, echilibrat, armonios. E bine asa cum e. Nu trebuie vopsit gardul altfel bietul blog ajunge fie macabru, fie fauvist, fie crazy, fie cu amorasi.
    Adica VARZA. Asta pentru ca greu se pot armoniza parerile in materie de gusturi si culori. Cu cat mai multe pareri cu atat sansele de esec vor fi mai mari. Toti ne priccepem la fotbal, politica, publicitate, arta si design. C-asa-i romanu'!

    RăspundețiȘtergere