Inca o banda...

Am aduagat inca o banda pe drumul pe care merg in blogosfera din 31 ianuarie 2009...ma numesc Radutu Andrei, sau dupa cum ma intitulez de o vreme, Rappa_ru', si am ales sa intru in lumea bloggerilor datorita faptului ca se stransesera parca prea multe de spus, si nu aveam cum sa le dau pe toate...am ales sa aleg ca tema principala a blogului meu, Find yourself again(dupa cum reiese si din denumire), regasirea de sine, si faptul ca dincolo de aparente, si modul in care ne vor manipulati unele persoane, fiecare are o identitate unica, ce trebuie scoasa la lumina...

In timp, am facut din blogul meu, un loc de regasire al sinelui, si chiar nu m-as fi gandit ca pe parcurs, acesta ma va ajuta sa ma regasesc si eu...in articolele mele veti putea gasi o imbinare intre realitate si filozofie, intre realism si arta poetica, precum si intre suflet si personalitate...

Mai multe despre mine puteti gasi la profil, sau pe blogul meu...sa ne citim placut si multumesc noilor mei colegi pentru gazduire:)

10 comentarii: