Filme Online cu Subtitrare in Limba Romana

Am lucrat doua zile la aplicatia de mai jos - am creat un widget in care sunt incluse zeci de filme online,toate cu subtitrare in limba romana.Oricine poate prelua aceste filme,si le poate integra in blogul sa websiteul sau,in sidebar de exemplu,doar copiind un cod html,exact ca si in cazul unui videoclip youtube.

Filmele sunt de cea mai buna calitate,cu rezolutie mare,si vei avea nevoie sa instalezi DivX Player For Windows ,care iti permite sa vizionezi filmele la o calitate superioara celor existente pe majoritatea siteurilor.

V-as ruga pe autorii care tin la 100 Ro sa copiati si voi codul in sidebarul blogului personal,pentru a raspandi acest widget pe blogosfera,si sa afle cat mai multa lume,pentru ca in codul html pe care il instalezi am pus si un link catre 100 Ro - cu cat mai multi vor copia widgetul in blogul lor,cu atat mai multe linkuri vom avea inspre 100 Ro,si cu atat mai bine ne va rasplati Google cu vizitatori.

Pe langa acest lucru,oferiti si posibilitatea ca vizitatorii vostri sa vizioneze filme online la o calitate DivX ,direct pe blogul vostru.In curand,de indata ce imi va permite timpul,voi mai adauga zeci,sau chiar sute de filme in widget,astfel acesta va fi un lucru indispensabil blogului--doar intra lumea pe blogul tau,si va putea viziona aproape orice film doreste.Cu siguranta ii va da o valoare in plus blogului.


Filme Online 100 Ro




5 comentarii:

  1. :) daca l-ar pune toata lumea ar iesi ceva deosebit,s-ar raspandi linkurile 100 Ro pe web ca gripa porcina,si am avea trafic mare de la google........

    RăspundețiȘtergere
  2. Da mersi,sper sa avem cu totii spiritul acesta de echipa,ii multumesc si lui DjOctav , Mircea Prodan, si Flory,sper sa nu fi omis pe cineva:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut filmul "Ho ho ho", mi-a placut f mult. Vreau sa vad si 2012. L-am vazut deja de doua ori, o data la cinema in Franta si o data de pe net in engleza, dar ac vreau sa-l vad si cu subtitrare in limba romana.
    Mi se pare super tare site-ul asta.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere