My life...a bad romance

POvestea mea...hmmmm...exista una??...normal ca exista....vroiam sa vad daca sunteti atenti:)))
Povestea asta este una complicata....nu e chiar asa plina de fluturasi si inimioare....nu pentru ca nu puteau fi, ci pentru ca nu prea le-am lasat sa imi sufoce viata si asa complicata...si daca au fost fluturasi si inimioare...m-au ranit.

Cred ca in ultimu timp am facut o obsesie pentru "elena".Ultimele mele 3 prietene se numeau "Elena".Si toate m-au ranit...desigur pe ultima am reusit sa o ranesc si eu..nu ca as fi mandru de asta.
Insa nu se termina totul aici cu misterioasa "Elena".
Elena, penultima:))...(am uitat sa va spun ca povestea e complicata, de fapt viata mea e complicata)...m-a marcat, ma schimbat prin felul ei de a fi.In ultimu timp am observat ca am inceput sa ma port identic...Ne vedem aproape zilnic..neintentionat desigur..si totusi cu toate ca sentimentele intre noi sunt puternice...ne vorbim foarte rar.Dese sunt privirile patrunzatoare....sunt rare diminetile cand mergem impreuna la scoala si vorbim...sunt rare momentele cand vorbim, insa sunt momente pe care nu le poti uita..si mereu se termina urat...poate pentru faptul ca nici unul nu doreste sa se apropie de celalalt...Insa au fost si vremuri mai bune desigur.Ne-am intalnit in imprejurari nu prea fericite, insa perioada ce a urmat a fost una de vis....eram ca frate si sora...ne spuneam toate secretele unul altuia...si alte chestii...insa totul pana nu am mai putut fi doar simpli prieteni sau cei mi buni prieteni.....Sa fim imreuna era ceva complicat..certuri zilnice...si nu ca nu ne-am fi inteles...mereu ne contraziceam pe cate ceva si mereu se termina urat...nu ne puteam oprii....certurile erau dure....au fost perioade in care nu ne-am vorbit...lunig...apoi a inceput cu ignoranta...uram intr-o perioada sa fiu ignorat..iar acum am devenit un ignorant...
NU regret nici un moment petrecut cu ea...durerea a trecut in timp, iar tot ce vreau acum e sa fim simpli prieteni....
Ma schimbat..si nu in rau:)....

Un comentariu: