Cadou pentru tine


"O muzica minunata iți da mereu sentimentul ca merita sa trăiești , te învață sa visezi , te ajuta sa iubești frumusețea lumii în care suntem doar simpli trecători ,te ajuta sa te înțelegi și sa-i înțelegi pe cei ce trec pe lângă tine și rareori găsesc timp sa se oprească și sa te privească. Te învață sa iubești fără sa regreți.Te ajuta sa-ți trăiești viata atat cat este ea !" Am învățat toate acestea de la o minunata fata care trecea prin clipe grele pentru viata ei . Nu vreau sa continui aceasta poveste, pentru mine e destul de trist sa-mi reamintesc,evenimentele s-au precipitat și niciodată nu am reușit sa-i explic toate câte s-au întâmplat intre noi . De la ea am învățat ca viata merita trăită oricum și oricât ar fi ea, frumos. M-a învățat sa visez ! M-a învățat sa ascult și sa ma cunosc mai bine pe mine însumi ! Mi-a arătat ca lupta pentru fiecare zi de viata e o lupta cu tine însuți și nu cu cei de lângă tine .
Astăzi cautam prin arhiva mea de muzica și am dat din întâmplare de câteva melodii absolut superbe . Ascultându-le mi-am reamintit de ea.De clipele grele prin care a trecut , de frumusețea pe care-o emana de fiecare data când vorbea , de clipele cumplite prin care trecea datorita bolii , de liniștea în care-și trăia viata .Nu mai știu nimic de ea de doi ani. Mi-e frica sa întreb . Mi-e frică s-o caut. Mi-e frica de răspunsuri. Din lașitate ! Dar nu am putut s-o uit. Niciodată !
Ii plăcea sa-și conducă mașina , să fie iubită și să iubească , să vorbească și să asculte , să aibă prieteni ,să privească stelele în nopțile de vară , să viseze atunci când privea cum ninge , ii plăcea sa știe ca luptă pentru viata ei și că medicii vor reuși să-i găsească bolii sale un leac , spera și se temea în același timp . Dar cel mai mult ii plăcea sa asculte muzică. O făcea mai puternică , ii dădea speranțe și viată. O iubea și o asculta ori de câte ori ii era greu. Astăzi , ii fac cadou una din melodiile pe care le iubea .
Cadou pentru tine. Oriunde ai fi !



Rondo Veneziano - Donna lucrezia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu