Bad...bad..bad


Ce repede trece timpul.....cred ca s-au cam schimbat rolurile.....cred ca tu te-ai schimbat...da..cred ca tu...Cred ca ti-ai dat seama ca timpul a fost crud cu noi..ti-ai dat seama ca o sa ma pierzi...ca mai ai doar cateva luni in care imi poti privi chipul....cateva luni in care daca iti doresti sa ma vezi nu trebuie sa depui un amre efort....de fapt ma vezi chiar si fara sa vrei...Insa timpul o sa treaca...o sa vina acea zi in care iti vei dori sa ma vezi si nu vei putea....si vor trece zile...saptamani...luni .... iar tu nu ma vei putea vedea...oare vei suporta?.....
"J'veux ton amour
Et je veux ton revenge
J'veux ton amour
I don't wanna be friends"
Oare te iubesc?...Oare ma iubesti?...oare ce se va intampa cand eu nu voi mai fi aici...sau poate tu nu vei mai fi.....oare ce voi face.....oare voi putea sa stau fara sa iti vad chipul...fara sa imi arunci cate o privire chiar daca nu vrei,insa nu te poti abtine.....
"You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
Your bad romance"

5 comentarii:

  1. Uau, Lady Gaga ROCKS.
    e intresant de urmărit și competiția la „Acest Direct” pe antena1, să nu mai scriu de DanSeize pentru tine de la protv! =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lady Gaga should be the president...:P sa incercam sa mergem pe o "linie" in ceea ce priveste culoarea si stilul fontului...;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da da scz;00
    imi palce verde azi:))
    nu e asa elena
    nu te puteai abtine sa n imi dai comm si totusi nu ai ras de postarea mea

    RăspundețiȘtergere