hotchocolateandcoffee.blogspot.com/

Autor: Claire de Lune

Cuvinte cheie: sunsets,feelings,amore

Descriere blog: Claire de Lune,autoarea Blogului isi impartaseste toate ideile,visele sau dorintele in acest blog-jurnal. Povesti banale,interesante,despre dragoste,prietenie si alte "nimicuri".
Captivant?Plictisitor? Prietenii o vad ca pe o tipa creativa,cu aspiratii de artist.
Domnisoara Nepriceputeanul,o ametita si trei sferturi care isi publica majoritatea intamplarilor hazli sau nu din viata ei.


9 comentarii:

  1. frumos..tare interesant.
    bravo bravo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc.
    ma bucur ca nu scriu de pomana si ca cineva isi rupe din putinul timp pe care il are la dispozitie ca sa arunce un ochi peste "prostiile" mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Claire de Lune,daca scrii des si frumos poate te primim printre noi...Ce zpui?

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc.
    scriu de cate ori am ocazie,destul de des zic eu.
    si promit sa imi dau toata silinta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite ca te citesc Claire,te-am descoperit la comment-ul care l-ai facut la postul meu...scrii bine,o sa te citesc in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc tasha.
    sper sa nu dezamagesc.

    RăspundețiȘtergere