ANONIMUL TREBUIE SA RAMANA

SCRISOARE DESCHISA CATRE ZAD, ANONIM SI 100 Ro 

Draga Zad,

Sunt de parere sa nu mai impingem vendetele personale si sa transformam blogul intr-o mahala.
I-am urmarit comentariile Anonimului si mi se par de bun simt comentariile critice pe care le face. 
Poate ca celor vizati li se par excesiv de acide. Cu riscul de a  deveni neplacut si de a-mi face dusmani, comentariile lui, privite de pe margine nu sunt cu nimic mai prejos decat replicile la ele ale celor vizati. Ba din contra cei vizati scapa si putin vitriol. Nu-l cunosc pe Anonim asa cum nu va cunosc nici pe voi. Desigur ca cele mai multe nu  convin autorilor dar am mai spus-o undeva ca daca iesi pe scena sa te astepti in egala masura si la aplauze dar si la oua clocite. 
Anonimul face bine ceea ce face si avem nevoie de cat mai multi comentatori ca el. Fara critica, blogul se umfla ca un balon de sapun prin articole slabe si de calitate indoielnica iar comentatorii se gratuleaza intre ei cu zambete si cu aplauze si vom cadea cu totii in derizoriu. Portretul obsedatului sexual pe care ti l-ai imaginat precum si al exemplului fetitei, mi se par deja deplasate si de rea credinta si te rog sa nu mi-o iei in nume de rau dar nu-ti fac cinste, Zad. Inteleg faptul ca vrei sa te racoresti pentru ca ti-a zgariat orgoliul dar ai ales o cale gresita. Stii bine ca nu-i poti da dreptul la replica anonimului. Anonimul se ascunde dupa un cuvantul "anonim" asa cum fac majoritatea bloggerilor care posteaza sub un nick, pastrandu-si la randul lor anonimatul si nu poate fi blamat pentru aceasta. A spus-o chiar el intr-un dialog cu tine.



100 Ro,

Va cer respectuos acordul sa-mi permiteti sa dau dreptul la replica Anonimului, in situatia in care doreste sa il aiba . Va mai rog de asemenea sa stergeti toate aceste articole (al meu, al lui Zad si eventual al Anonimului daca ii veti da dreptul la replica) dupa o anumita perioada  de timp pe care  o  considerati suficienta pentru luarea la cunostinta a autorilor, pentru  ca astfel de discutii presupun ca nu fac obiectul politicii dvs. de blog si nu reprezinta vreuna din motivatiile  celor care au intrat aici. Si nici pe eventualii vizitatori nu-i intereseaza mahalaua.


Anonim,
Daca doresti drept de replica, lasa te rog un comentariu aici si ti-l postez eu cu permisiunea administratorului..

Este ultima interventie pe care mi-am permis sa o fac, nu sunt mai breaz decat  toti  ceilalti de aici, dar de  sanatatea morala a cestui blog ii rog pe administratori sa se ocupe dumnealor.

8 comentarii:

  1. Foarte frumos scris si foarte adevarat,nu vreau ca nimeni sa ia in nume de rau,dar intr-adevar,exemplul tau este potrivit-daca te urci pe scena nu te poti astepta doar la aplauze.....si eu l-am atacat pe anonim cand mi-a corectat greseala,insa i-am sugerat sa mai revina,si sa ne mai critice.....chiar ne prind bine unele critici,si sunt foarte constient ca mai avem nevoie sa perfectionam blogul,din toate punctele de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord si eu cu interventiile Anonimului. La inceput am privit si eu chioras situatia, dar urmarindu-l, am vazut ca ideile si sugestiile sale fac parte dintr-o CRITICA CONSTRUCTIVA!!! Imi pare rau ca nu e blogger si ca nu face parte din 100ro, articolele sale ar imbunatati semnificativ calitatea blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca acest conflict intre Zad si Anonim a inceput mai demult sau acum. Insa vad ca articole si comentarii acide au aparut odata cu articolul meu. Asadar am sa sterg si eu postarea in care cei doi au inceput "cearta". Chiar daca imi voi atarge antipatia lui Zad prin asta, trebuie sa spun ca Anonim face comentarii la obiect, utile. Nu se da la o parte nici de la a lauda dar nici de la a critica, iar asta nu poate fi decat in folosul acestui site.
    Stiu ca sunt nou-venita pe aici si nu as avea aceleasi drepturi ca si bloggerii consacrati pe 100ro in a-mi da cu parerea, insa cand vad reactii eronate nu consider ca ar trebui sa raman indiferenta sau impartiala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oameni buni,
    sunt siderat pana unde poate merge imaginatia unui om (cu ceva probleme de perceptie asupra realitatii, probabil).
    Nu ma deranjeaza ci ma intristeaza, fiecare cu obsesia lui.

    M-a deranjat ca administratorul acestui blog nu a luat atitudine.
    Primul raspunzator de ceea ce se intampla pe un blog/site este ADMINISTRATORUL.

    Nu este suficient sa ne strangem intr-o “gasca” si sa postam vrute si nevrute, doar pentru a umple pagini virtuale asa ca e ... kinki (includ si comentariile - pentru ca si cei ce comenteaza sunt parte din aceasta "gasca", indiferent daca scriu articole sau nu).

    Proiectul vostru este FOARTE FRUMOS.
    De ce doriti, din start, sa-l schimonositi?
    Asezati-va pe partea opusa (in loc de scriitor, sa fiti cititor).

    Cum va simtiti cand cititi articole de un paranoid, de un semafor, de un airspace, de un DoarEU, de un zad, de o selena, de un brokennustiucum, 100ro etc.?!

    Cat de corect este fata de ceilalti colegi ai vostri care folosesc un nume si un prenume?

    Cata credibilitate, seriozitate prezinta acest blog?
    Ai senzatia ca ai intrat pe un blog la mishto si te astepti sa citesti articole la mishto.
    Unele dintre ele sunt chiar la mishto, sau frizeaza prostia.

    Am sugerat selectarea lor, doar din punctul de vedere al unui cititor.

    Doriti ca acest proiect sa fie precum o nava in deriva sau doriti ca acest proiect sa realizeze ceva, sa demonstreze ceva?

    Daca DA, incepeti cu dreptul nu cu stangul.
    a. seriozitate ;
    b. calitate ;
    c. discernamant ;
    d. valoare ;
    e. implicare
    f. responsabilitate
    etc.
    Voi trebuie sa trasati o linie clara blogului, nu sa scrieti la intamplare, cat mai mult, scuzandu-va pentru greseli din lipsa timpului.

    Sa nu se posteze pana articolul nu este corectat.
    E ca in presa scrisa: ai tiparit articolul cu greseli, suporti consecintele.

    Aceasta este parerea unui cititor (fie el anonim sau nu) ce intra sa citeasca blogul vostru.

    Daca va intereseaza doar sa realizati un club cu circuit inchis, unde membrii se autoelogiaza, impartindu-si premii reciproc, atunci lasati lucrurile in voia lor; dar daca vreti intr-adevar sa realizati ceva UTIL, frumos, constructiv, asumati-va responsabilitatea si tratati cu seriozitate munca voastra.

    In privinta comentariilor, am mai spus-o, VOI trebuie sa dovediti si unui needucat, si unui turmentat, si unui nesmitit ca nu sunteti precum el, adica sa dati o replica la comentariul (nesimtitului, needucatului etc) civilizata, frumoasa, educata, de bun simt.

    Folosind cuvinte suburbane nu faceti decat sa-i dovediti celui in cauza ca sunteti precum el. A vorbi urat este facil, a demonstra ca poti mai mult este dificil. Depinde de voi unde doriti sa va situati.

    Multumesc Petronelei, lui Dan Ioanitescu, lui Grossomodo, Brokenart, Veronicai
    De ce?
    Pentru ca au inteles si si-au asumat rolul in acest proiect frumos.

    Tin la proiectul vostru pentru ca privesc perspectiva: oameni de calitate; articole de calitate, de unde ai ce invata, de unde poti primi o provocare care sa-ti puna cerevelul la contributie; situatii de viata privite din unghiul mai multor persoane, o lectura frumoasa, interesanta; un loc unde poti invata sa vorbesti frumos, cursiv (unde cuvintele de strada nu-si gasesc locul) si multe altele.
    Eu asa am inteles rolul acestui megablog, daca am inteles gresit, corectati-ma voi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca intr-adevar VA PASA de CEEA CE SCRIETI si implicit DE VOI INSIVA, ati realiza ca AVEM NEVOIE DE ANONIM! Eu sunt un mic si umil invatacel, nimic mai mult. Insa din experienta de pe blogul personal, in care, in momentul in care mi-au fost facute observatii absolut intemeiate de catre comentatori DE BUNA CREDINTA si cu mult BUN SIMT, mi-am dat seama ca am mai mare nevoie de critica decat de lauda triviala si derizorie. Si la cum arata blogul acesta din punct de vedere calitativ, credeti-ma, avem nevoie nu de un Anonim, ci de mai multi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragi 100 Ro
    Ii dau drumul pe blog. (Ma) risc. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. la prima aparitie a anonimul, care corecta un cuvant al lui Feri, au m-am rasculat imediat, atitudine total gresita....si faceam asta pt k eu eram constienta de faptul ca mancam litere , multe litere si din comoditate nu mai corectam...apoi....m-am gandit, mi-am dat seama care are dreptate si imi cer scuze daca eu am sarit calul....

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonimule, vrei să capeţi identitate, şi cred că nu-ţi place!

    RăspundețiȘtergere