Probleme? Nici o problema!

Azi iar program de camin. Camin unde sunt oarecum descoperita. Mai precis, asistenta medicala din caminul cu pricina incearca sa acopere partial lipsa personalului mediu sanitar dintr-o scoala din oras.
Azi iar munca de asistenta.Partial, caci la salariul actual, mic cum este, si la permanentele suturi in fund pe care le primesc (cred ca odata si odata tot fac eu cativa pasi inainte din cauza asta...) nu prea se merita sa te omori cu zile. Si pentru ce? Pentru nimic. Sau mai bine zis... daca pici in bot, nu numai ca nu vine nimeni sa te ridice, ba te mai si arunca la gunoi ca pe o masea stricata. Dar se va incheia si situatia asta intr-o saptamana - maximum doua, caci sunt scoase posturi la concurs.
Ora 10.45. Apare un parinte cu un copil intarziat. Copilul Donciu Robert. Un copil care, zi de zi, este adus la "gradi" cu putin inainte de masa de pranz. Ma intreb: "Fantastic! Oare la ce activitati mai participa acest copil impreuna cu ceilalti colegi de grupa? Doar la masa si somnul de dupa-amiaza? Dar de ce s-ar mai stradui parintii sa plateasca pentru masa de pranz o suma deloc neglijabila in conditiile in care ar putea manca si dormi si acasa, fara sa se mai chinuie sa se mai deplaseze la gradinita." Cu nonsalanta, tatal anunta la bucatarie ca l-a adus pe copil. Imi spune si mie. Ma uit la avizier cateva minute mai tarziu pe un anunt ce informeaza parintii sa-si aduca copiii la camin cu mult inainte. Adicatelea nu cu mult peste ora 8. Imi spun ca e un consum de hartie si pix inutil: nu cred ca domnul Donciu, tatal lui Robert (pe care l-am poreclit in gluma "Donciu-pension") a citit anuntul respectiv. Si chiar daca a citit anuntul face ce vrea; se pare ca Robert e ruda cu doamna educatoare Bodosca Simona, care, pare-se, taie si spanzura, adica face regulile in gradinita.
Ma gandeam: daca m-as naravi, ca un cal abras si greu de strunit, si as incepe sa "dau din copite" in toate partile, fara sa imi pese pe cine palesc? N-ar fi rau. Daca mi-ar merge buhul de afurisita, poate ca nu si-ar permite oricine orice. Nu ca eu as fi corectitudinea intruchipata, dar tot am pretentia ca sunt om si ajut pe oricine la nevoie.
Asta e. Ziua a trecut... Si urmeaza si alte zile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu