Viata e frumoasa...

Citeam undeva pe un blog despre iubirile imposibile,hm!!! am avut si eu parte o vreme de asa ceva...poate pentru ca m-am inarmat cu ideea ca nimic nu e fara voia Lui,si daca ea exista in sufletele noastre inseamna ca este posibila...am depasit insa cu bine totul pentru ca am realizat ca viata e frumoasa si merita traita in pofida greutatilor si loviturilor pe care le primesti....merita sa crezi in fortele tale chiar daca poate pe moment altii sunt mai puternici si te inving...este ca si  escaladarea unui munte cu cat e mai greu suisul cu atat satisfactia e mai mare..si florile sunt mai frumoase dupa o ploaie,chiar daca stropii sunt reci si uneori lovesc cu tarie..speranta sa nu va paraseasca niciodata,luptati  si nu va lasati invinsi ,viata e frumoasa daca noi vrem s-o facem asa...nu uitati asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu