:: poezie ..poezie

Titlu: poezie ..poezie
Autor:: http://black-angel-costel.blogspot.com/2010/03/poezioara-2.html
Articol: Asta-vara, la Craciun
Mancam pere dintr-un prun
Si-adunam cu pumnu-nchis
Nuci si mere din cais
In borcanul cu compot
Varam mana pan'la cot,
Pescuind, cand nu gandesti
O balena si trei pesti!
Lasam noptea-n zori sa cada,
Si-nghetam ca sluiul, iar,
Invelindu-ma cu jar!
Ca sa fiu mai priceput,
Ma-nvata sa cant-un mut!
Orbu-mi arta cararea,
Ascultam,ca surzii,marea
Si-am desprins sa-nnot cu spor,
De la tesla si topor,
Tot carand cu sita apa,
Pentr-o cotofana schioapa!
Am vazut cu ochii mei,
Doi cu patru facand...trei
Si-ntr-un viscol greu de ploie,
Ursul inghitit de-o oaie!
Am zarit, asemenea,
Soare bun,pe vreme rea,
Si,zacand pintre fotolii,
Tigri-ntregi mancati te molii.
Dupa ranguri si avere,
Musca,viespea - faceau miere,
Iar de mai priveam nitel,
Vedeam si-un lup ros de miel!
Zice-un domn simandicos:
- Esti un mare mincinos!
Lumea asta fistichie
Nu e,n-a fost,n-o sa fie!
Zic:E drept, ea nu se
Decat iarna pe la paste!
--
Visitor Ip: 151.54.21.229

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu