:: Murim...ca maine

Titlu: Murim...ca maine
Autor:: iulia
Articol: Nu e frumos sa copiez ce gasesc pe la unii-altii pe blog, dar am gasit o poezie care imi place nespus de mult, pe blogul ''Privitor la jocul vietii'', al satmareanului Vasile Andreica, si nu ma pot abtine sa nu o reproduc si aici.


Murim... ca maine

Magda Isanos
E-asa de trist sa cugeti ca-ntr-o zi,
poate chiar maine, pomii de pe-alee
acolo unde-i vezi or sa mai steie voiosi,
in vreme ce vom putrezi.


Atata soare, Doamne,-atata soare
o sa mai fie-n lume dupa noi;
cortegii de-anotimpuri si de ploi,
cu par din care siruie racoare...


Si iarba asta o sa mai rasara,
iar luna tot asa o sa se plece,
mirata, peste apa care trece
- noi singuri n-o sa fim a doua oara.


Si-mi pare-asa ciudat ca se mai poate
gasi atata vreme pentru ura,
cand viata e de-abia o picatura
intre minutu-acesta care bate


si celalalt - si-mi pare nenteles si trist
ca nu privim la cer mai des,
ca nu culegem flori si nu zambim,
noi, care-asa de repede murim.
--
Visitor Ip: 86.126.199.114

Un comentariu:

  1. Prin gândul altora, ce vor trăi,
    şi noi un timp vom dăinui...
    În gândul meu până trăiesc, scriu şi citesc...
    trăieşte neamul meu, cel românesc!

    RăspundețiȘtergere