Masajul erotic - o fantezie reală

Hai noroc şi bun găsit dragilor! Voi aţi fost vre-odată la masaj erotic? Da!!! Ieri m-a sunat un amic povestindu-mi că a fost la masaj erotic. Frate, am vorbit cu ăla la telefon 25 de minute, la un moment dat, JUR!, curgeau apele de pe mine. Pfff! Vă zic, cum povestea nebunul ăla, clar şi la batjocură să se dea mare, dar totuşi a reuşit să-mi provoace o erecţie din care nu mi-am revenit nici acuma. Serios! Uite trebuie să plec la servici şi eu tot cu mâna în buzunar, încerc să-mi acopăr ruşinea când merg pe stradă. Mi-a zis nebunul, că a fost undeva la un apartament la parter, unde a trebuit să aleagă ce fel de masaj vroia (simplu sau bodymasaj, cu una sau două fete pe care cică le-a ales el). Şi clar nenorocitul, ştiind că eu am o fantezie de mic copil cu două odată, a ales două fete şi bineînţeles bodymasaj. Mi-a povestit el tot tacâmul, că tremura, că a fost fain, că l-au terminat alea şi că nu-i pasă de cei 250 ron cheltuiţi. Şi la urmă l-am întrebat:

- Bă Johny, da ia zii, le-ai dat-o, ori...nimica?

- Hoo bă, că acolo nu se practică prostituţia. Alea sunt profesioniste.

Deci până la urmă, am aflat ce înseamnă de fapt masaj erotic, am aflat cât costă să mergi la masaj şi ce primeşti în schimb. Acuma stau pe gânduri, şi am ajuns la concluzia că este mult mai ieftin să-l pun pe amicul meu să-mi mai povestească el fantezia lui de la masajul erotic în timp ce eu îi dau frâu liber prietenei mele (mâna dreaptă), să mă maseze ea cum ştie mai bine, astfel reuşind să obţin acelaşi rezultat ca el, dar gratis. Mă retrag, în speranţa că ziua aceasta vă aduce zâmbetul pe buze, iar optimismul şi gândurile pozitive se vor reflecta în tot ceea ce faceţi astăzi! S-aveţi parte de sănătate!

4 comentarii: