Happy fucking Hungarian day!

Hai noroc, Pa şi La revedere, deci Szia! tuturor maghiarilor din Ţara noastră scumpă şi dragă, cu greu încercată la buzunare de multe naţii precum:...turcii, ungurii, austriecii, nemţii, probabil şi alţii! Nu am nimic cu Ungurii. Din contră îi respect şi apreciez eforturile lor de a-şi implementa strategia de întabulare a moşiilor pământului românesc. Dar fraţilor, aici în Ţara asta nu merge lozinca: Dacă voi nu mă vreţi, eu vă vreau! Exclus! Am observat zilele acestea că EI încearcă să-şi instaureze autonomia în cele 3 judeţe secuieşti, Harghita, Covasna şi Mureş. Mai exact vor să devină un fel de Stat în Stat. Be serious please! Ar trebui să se mulţumească că le mâncăm delicioşii cartofi de Covasna şi că le F...m femeile, în schimbul liniştii şi păcii pe care o au deocamdată! Poate într-o bună zi vine Vadim sau Becali la putere şi atunci altfel se pun problemele. Mă retrag aici, fiindcă deja mă cam ia cu dureri de cap, dar nu înainte de a vă ura La mulţi ani! în aceleaşi condiţii ca până acum! Isten veletek!

13 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ungurii sunt oameni de treabă, politica-i c-vă!
    Acum înzârdeşte (politica guvernamentală, mă refer) pe români împotriva ungurilor, cum fac şi cu tinerii contră bătrâni, şomeri contra angajaţi, muncitori contra bugetari...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. SEBI
    E grav ce spui tu!
    Dar eu îmi susţin părerea: POLITICA NOASTRĂ ACTUALĂ, ESTE DE VINĂ PENTRU TOT CE SE ÎNTÂMPLĂ!
    Dacă tu ai fi la putere, cred că ai găsi soluţiile care să nu permită dezvoltarea acestor erori ale democraţiei.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. SEBI,
    eu am crescut în sat cu mulţi unguri (60% unguri),mult timp am avut primar un ungur, şi era foarte OK.
    Pe vremea lui Ceauşescu nu mişcau...
    Acum ce să zic...e democraţie şi ficare poate să locuiască unde vrea, dacă nu poate schimba politica.:)
    Eu am locuit într-o comună numai cu români ( 4 ani), undeva în Banat, nu mi-a plăcut nimic acolo, mi-am luat soţul şi copilul şi m-am mutat în centrul ţării unde sunt şi unguri şi saşi.:)
    De aici nu mă mai mut, poate mă vor "muta alţii".
    Eu nu zic să te muţi tu, doar TU DECIZI CE FACI CU VIAŢA TA!
    PS:
    Află, că e atât de frumos să iei viaţa de la început...până eşti tânăr şi în stare!

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am nici eu nimic impotriva lor...sa traiasca,sa infloreasca in tara lor ungureasca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie sincer îmi este urât de ţigani. Pe mine ungurii m-au ajutat de multe ori, dar ţiganii niciodată!

    RăspundețiȘtergere
  9. nu UNGURII doresc nebunia asta cu autonomia , ci conducatorii lor dementi !!!

    daca acesti conducatori ai lor , vor sa arate ceva , nu au decat sa ceara guvernului sa ii lase cateva luni sa se descurce singuri , fara romani...fara ajutoare si fara bani !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. nu UNGURII doresc nebunia asta cu autonomia , ci conducatorii lor dementi !!!

    daca acesti conducatori ai lor , vor sa arate ceva , nu au decat sa ceara guvernului sa ii lase cateva luni sa se descurce singuri , fara romani...fara ajutoare si fara bani !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Bogdan Vasiliu: Poate n-ai ştiut cum şi ce fel de ajutor să ceri unui ţigan. Ţi-o spune unu' care e jumate ţigan. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Articolul este sovin iar mesajul lui intolerant nu face cinste acestui blog. Parerea mea! Daca vom continua cu mizerii de-astea dusmanoase, nu vom ajunge nicaieri.

    Cat despre tigani asta de-acum inseamna rasism. Am vazut ce au stiut europenii, in special germanii, sa faca cu evreii si cu tiganii, Ku Klux Klanul cu negrii, turcii cu armenii si cu kurzii, spaniolii cu indienii cubanezi, americanii cu indienii s.a.m.d.

    RăspundețiȘtergere