Apel catre voi, pasari Phoenix!


La un moment dat, am sperat ca lumea va fi locul meu. Iar voua am inceput sa va vorbesc desi poate cei mai multi nu impartasiti aceleasi idealuri. Dar….sunt sigura ca toti imi urmariti aceleasi batai ale inimii.

Nu conteaza cate inimi are cineva in el, conteaza cum le foloseste si le invata sa vibreze.

Am invatat, ca banii sunt hartii veninoase ce isi fac cu usurinta loc in carne, arzand-o. Am invatat, ca serpii sunt mai putini periculosi decat saruturile mincinoase. Am inteles ca …un munte pravalit nu striveste cu nimic mai mult decat tradarea. Am invatat ca un zambet lumineaza lacrimile. Am inteles ca si iadul poate fi stins, atata timp cat incompetenta noastra ca oameni ne face sa ajungem cu picioarele pe nori.

Am invatat ca pot sa fug de mine si sa ma regasesc mereu in sufletul cuiva.

Am invatat ca e mult mai cald daca ma cuibaresc langa o inima ce bate, desi fulgii de zapada imi inghetau parul.

Am invatat multe de la voi de cand ne citim printre randuri. M-am coborat si deseori am urcat. Am cazut, am dat cu capul de stanci, si apoi cuvintele mi-au daruit pene de Phoenix. M-am impotmolit in neputinta, si lumanarile voastre mi-au ghidat ochii afara din intuneric. M-am distrus in putreziciunea si lacomia lumii, dar sfori de “nu stiu unde” mi-au atenuat caderea. M-am infectat in cruzimea lor , dar “voi” mi-ati curatat ranile.

Cine sunteti voi? Perechi de ochi , maini fugitive pe tastaturi obosite, creiere incarcate de sunetul muzicii. Nu , voi nu ma simtiti prin munca si clipiri. O sa va incep sa va traiesc sub pleoape. O sa clipiti cu cuvintele mele, o sa va trag continuu de coltul gurii ca sa zambiti, o sa sap dupa amintiri si iubire in trupurile voastre.

Pentru ca iubind, ne facem cadou viata. Si ca de fiecare data, azi este ziua mea.

Voi iubiti. Si astazi este ziua voastra.

La multi ani toturor celor care iubesc azi. Acum. Aici este ziua lor.





Asculta mai multe audio Muzica


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu