INTERVIU: SCARLETT ETIENNE


Scarlett Etienne este DJ-itza mea preferata. Imi place foarte mult cum arata - este foarte frumoasa - si la fel de mult cum mixeaza - este foarte talentata. Are succes chiar daca nu mixeaza topless, cum o fac altele.
Este DJ, cantareata si producator in acelasi timp.
Eu am vazut-o pentru prima data, live, acum vreo 2 ani in Midi, un club din Cluj - clubul meu preferat....si nu doar al meu, o sa vedeti mai tarziu :D.

Scarlett s-a nascut in Hong-Kong, intr-o tabara militara americana. Nu a avut un domiciuliu stabil, a locuit cu parintii prin multe tari, pana la varsta de 18 ani cand s-a stabilit singura in New York. Dragostea ei pentru muzica a adus-o unde este astazi...dar s-o lasam pe ea sa ne povesteasca mai multe :).

(partea scrisa cu mov este traducerea in romana a interviului :D )



1.
Adinna: Music and Fashion - that's your passion. Tell me, how do you manage to do both and which do you like best?
Scarlett
: Music is the love of my life. Fashion has always been something that I have had a deep appreciation for, but have never actually worked in fashion. However I am now designing my own stage costumes and working with a few designers (such as Giles Pearson), so fashion ties in with my music and performance. It's really amazing to sketch something and then to work with someone like Giles to make it become reality. I'm so lucky to work with such talented people in London, and to be able to have an additional creative outlet to music. I try to make time for all the things I have a passion for....with music, I also take classical piano lessons from an amazing concert pianist named Georges Sokol. It's quite time consuming with all the time required to practice, but I love playing, and it inspires me for melodic techniques to use when I'm producing dance music. I also take guitar lessons. So you can imagine I'm quite busy during the week when I'm not travelling and DJing everywhere!!


Adinna: Muzica si moda sunt pasiunile tale. Cum reusesti sa le impaci pe amandoua si pe care dintre ele o preferi?
Scarlett
: Muzica este dragostea vietii mele. Moda am apreciat-o dintotdeauna, dar nu am lucrat niciodata, practic, in acest domeniu. Acum insa, imi creez propriile costume de scena si colaborez cu cativa designeri ca de exemplu, Giles Pearson; asadar, moda are legatura cu muzica si aparitiile mele. Este uimitor sa schitezi ceva si pe urma sa lucrezi cu cineva ca si Giles, care le transforma in realitate. Sunt atat de norocoasa sa lucrez cu asa oameni talentati din Londra si sa fac inca ceva creativ pe langa muzica. Incerc sa-mi fac timp pentru fiecare pasiune de-a mea…cat despre muzica, iau lectii de pian de la un pianist exceptional, Georges Sokol. Necesita mult timp si efort, dar imi place foarte mult si ma inspira in tehnicile pe care le folosesc atunci cand fac muzica dance. Iau de asemenea lectii de chitara. Asa ca, iti poti imagina ce putin timp liber imiramane in cursul saptamanii, atunci cand nu calatoresc sau mixez!!


2.
Adinna: You look amazing on the catwalk. Who is your favourite designer?
Scarlett:
Thank you so much. My favorite designer was Alexander McQueen. All my friends say that they all first thought of me when they first heard of the tragic news because they all know how much I love him. The thought of how sad I would be. He is my muse in a way, his collections have inspired a lot of my music. He will be missed dearly, and he will always be my favourite. At the moment I'm really into London designers, such as Ziad Ghanem. I had the honour of compiling the music for his show for London fashion week and also walking in his show. It was such a thrill to see the models sashaying down the runway to something I'd compiled. I'd love to do more soundtracks for fashion shows, and Ziad and I are already working on the sound for his show for next fashion week. I also love House Of Blue Eyes, Giles Pearson, Kokon to Zai, and Zoe and Morgan Jewelry.


Adinna: Arati minunat pe podium. Care este designerul tau preferat?
Scarlett: Multumesc frumos. Designerul meu preferat a fost Alexander McQueen. Toti prietenii mi-au spus ca eu am fost prima la care s-au gandit atunci cand au auzit tragedia, pentru ca toti stiau cat de mult tineam la el. Isi imaginau cat de suparata voi fi. Intr-un fel, el este muza mea, colectiile sale mi-au inspirit foarte mult muzica. Am sa-i duc dorul si mereu va ramane preferatul meu. Momentan, colaborez cu designeri londonezi cum e Ziad Ghanem. Am avut onoarea sa fac compilatiile muzicale pentru showul sau din cadrul saptamanii de moda de la Londra si, de asemenea, sa-I prezint creatiile pe scena. A fost asa o senzatie sa vad modelele miscandu-se pe podium pe ritmul muzicii mele. Imi doresc foarte mult sa fac track-uri pentru prezentari de moda; deja lucrez cu Ziad la sunetul showului sau din cadrul urmatoarei saptamani a modei. Imi plac de asemenea House Of Blue Eyes, Giles Pearson, Kokon to Zai, si Zoe and Morgan Jewelry.

3.
Adinna: Your passion and musical skills have brought you to travel international as a DJ. You have also shared your sound with the Romanians. What can you say about these people and where was the best event you put on in this country?
Scarlett:
I have had the pleasure of seeing a lot of Romania! I have been in many places, Bucharest, Black Sea Coast, Craiova, Timisoara, and my favorite club in Romania is Club Midi in Cluj. I always meet such warm people in Romania. They are very lovely and very appreciative of music. It's such a breath of fresh air, as in cities like London, New York, and Berlin, people can be quite jaded and can sometimes take things for granted!
I always see people smiling on the dancefloor in Romania, I love that.


Adinna: Pasiunea si talentul tau pentru muzica te-au purtat prin alte tari, ca DJ. Ai mixat si pentru romani. Ce parere ai despre acestia si care a fost cel mai tare eveniment la care ai mixat in Romania?
Scarlett:
Am avut placerea sa vad o mare parte din Romania! Am fost in multe locuri, Bucuresti, Marea Neagra, Craiova, Timisoara, iar clubul meu preferat din Romania este Midi, din Cluj. In Romania sunt mereu intampinata cu caldura de catre oameni. Sunt foarte iubitori si apreciaza foarte mult muzica. E ca o gura de aer proaspat – in orase ca Londra, New York si Berlin, oamenii sunt cateodata extenuati si exista posibilitatea sa ia totul de bun.
In Romania oamenii mereu zambesc pe ringul de dans – imi place la nebunie.


4.
Adinna: Describe your style both in music and fashion.
Scarlett:
sophisticated and dangerous.

Adinna: Descrie stilul tau, atat in muzica , cat si in moda.
Scarlett: Sofisticat si periculos.

5.
Adinna: You are beautiful, young and successful. Are you single or commited?
Scarlett:
Thank you. I'm committed to my fans and to the music.


Adinna: Esti foarte frumoasa, tanara si plina de success. Esti singura sau ai pe cineva?
Scarlett: Multumesc. Ii am pe fanii mei si am muzica.

Sa va mai arat niste poze cu ea, foarte frumoase:

































...si putin din muzica ei:


Am sa-ncerc pe parcurs sa mai pun mixuri ale ei, pentru ca acum imimerge intermetul foarte foarte greu si nu imi incarca pagini :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu