am tot ce vantul risipeste

Am un vis agatat pe un fir de romanita.

Am un gand coafat de dorinta.

Am amintiri inecate in fericire.

Am multe mari dansand pe nemurire.

Am tot ce culorile is doresc,

Am tot ce poetii gandesc.

Am lumina trairii subterane,

Si plasmurile trupurilor profane.

Am ultimele atingeri ale mainilor pierdute in clipe,

Am falfairi incandescente de aripe.

Am campii distrate de rasetele stelelor,

Am note sparte de zumzaiul viselor.

Am dans. Am privire.

Am cerul si mari de uimire.

Am gandire? NICIODATA! Am iubire.

Am “bestii” in dorinte, am “frumoase” in saruturi,

Am in “doamne” romantism, si in “vagabond” furturi.

Am tot ce dimineata luna imi cerseste,

Am roua pe care soarele si-o doreste.

Am lumanari ce palpaie in noapte,

Am lobii urechilor muscati de soapte.

Am zbor intarziat de licurici,

Am cuvinte de iubire spuse de cei mici.

Am mari inecate in lacuri albastre,

Si fulgere pe pupile hipnotizate.

Am iubire in vant si inima in sange,

Am parfum calator pe buze de lumina

Am ochi sustinuti de zambete ce suspina.

Am tot ce e creatie.

Am tot ce se numeste imaginatie.

Am tot ce zambeste in lacrimi.

Si tot ce canta printre patimi.

Te am pe tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu