:: Weed-shopurile NU se inchid!

Titlu: Weed-shopurile NU se inchid!
Autor:: www.droguri101.blogspot.com
Articol: Am o veste buna pentru toti narcomanii care-mi citesc blogul, smart/weed/spice/fly-shopurile nu se vor inchide! Cum am mai spus, poti scoate produsul din ecuatie dar nu poti opri afacerea. Au scos special gold-ul de pe piata, au ilegalizat chiar si mephedrona, problema este ca exista deja cel putin 7 inlocuitori pentru mephedrona cu efecte asemanatoare MDMA si amfetaminelor, perfect legale care urmeaza sa intre pe piata romaneasca, anume: Butylone, Methylone, MDPBP, Ehylone, Buphedrone, Pentylone si Methylenedioxypyrovalerone. Astept cu bratele deschise intrarea noilor produse pe piata :) Am urmarit o stire via stirileprotv.ro in care se spunea de numarul de tineri ajunsi pe paturile de spitale in urma ilegalizarii si de numarul in continua crestere a consumatorilor.
Intrebarea mea fireasca: ce a adus aceasta prohibitie? Si tot raspunsul meu: Inca din prima zi un mare c***t, a crescut traficul, consumul si numarul cazurilor de tineri ajunsi la spital.
Felicitarile mele domnule priministru!
--
Visitor Ip: 89.136.22.168

3 comentarii: