:: Pssst!!! Ajutati-ma sa fug !!!

Titlu: Pssst!!! Ajutati-ma sa fug !!!
Autor:: Odorica Ion
Articol: Sa nu spuneti la nimeni, dar vreau sa evadez din tara "Spitalul nr.9". Nu stiu cum am ajuns aici. Vreau sa scap si fac apel la dvs. sa ma ajutati.
Nu gasesc o spartura in gardm, sau in zidul gros de beton. Nu mai rezist. In fiecare zi de la comitetul de nebuni, care conduce tara vin noi timpenii. Acum aud ca se gindesc, sa taie alocatiile la copii. Dar macar sa nu ia averile hotilor. Daca nu scriu, sa va dati seama ca am reusit, sa evadez. Poate num ai eu sint zdravana la cap in tara asta sau poate numai eu sint nebuna. Va rog, sa tineti secretul pe care vi l-am in credintat, ca sa am sorti de izbinda. Unde o sa ajung, va dau un semn de viata si prin spartura din gard,pe tacute ,noaptea fugiti si dvs. din tara nebunilor condusi de criminali nebuni. Aici nu se mai face nimeni bine.
Capul sus, pieptul inainte !!!
Publicat de Odorica
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu