Nick Cannon & South Park

Nu prea sunt eu marele amator de TV, mai ales ca in ziua de astazi, pe posturile romanesti de televiziune sunt numai si numai prostii...pe cele internationale, da, se poate spune ca la o privire atenta, poti descoperi cam absolut tot ceea ce te intereseaza...includem aici National Geographic, Discovery Channel, precum si alte posturi de filme bune, de desene animate, sport, etc...

Eu, de obicei(asta in cazul in care nu fac altceva si nu imi este suficient de somn) vizionez "In gura presei" cu Mircea Badea, vreun meci sau film bun...ceea ce imi place de o vreme se numesc astfel...emisiunea lui Nick Cannon si desenele animate South Park, ambele intalnite pe MTV.

Despre emisiunea lui Nick Cannon, pot spune ca este una pentru ascultatorii rap&hip-hop mai ales...aici se intalnesc iubitorii genului, care se impart in 2 echipe...sunt supusi la un concurs legat de muzica mai ales, rime, freestyle, cantat, intrebari, etc...la sfarsit publicul, dar si punctele acumulate decid castigatorul...de asemenea, nu se rateaza oportunitatea de a canta mereu cate un reprezentant al genului...

Desenele animate South Park sunt despre niste pusti din lumea moderna, care experimenteaza pe viu granita dintre a fi copil in mod normal, si a fi un copil modern intr-un sat cat de cat linistit din America...rezultatul...foarte tare si amuzant...
 
Prima emisiune eu am prins-o mai mult prin weekend, iar desenele animate le gasiti in fiecare zi de la 23:00...

Enjoy ! 

2 comentarii:

  1. Ai uitat sa spui ca South Park e pentru oameni cu umor,care nu se stramba la prima blasfemie.N-as spune ca incearca sa fie copii moderni. South Park ne arata viata a 4 pusti dintr-un orasel de munte, cu multa sare si piper.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine punctat Livia Carbunescu:)...ma gandeam ca ar fi totusi bine sa observe si singuri cei care sunt amatori de asa ceva:)...pana la urma, asta e farmecul nu ?..o seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere