:: Ma sufoc in tara mea !

Titlu: Ma sufoc in tara mea !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Aoleu ! Nu stiu ce sa ma mai fac, caci ma sufoc. Situatia economica si politica din tara,imi taie respiratia. Parca pe vremea lui impuscatul eram mai rezistenta, fiind mai tinara. Acum cind nu mai pot sa mai suport, ma gindesc la tineri, la oamenii activi ai acestei tari. Ce fac ei oare? Ce gindesc? Cum de nu inebunesc? Ca eu nu mai rezist. Dar poate ca si mine, tineretea faptul ca, asa cred ei ca este normnal ii tine, pe linia de plutire. Noi cei mai in virsta avem macar o pensie, dar cei care sint familisti cu copii, sotii ce fac? Ce vor face? Dar tinerii capabili, ce soarta vor avea ei? Nu stiu ce sa zic dar, pentru ca am trecut si eu prin somaj, consider ca este cel mai rau lucru, ce i se poate intimpla unui om, unei familii. Sa-i tai pur si simplu dreptul la existenta, e cel mai crud lucru dar, pe canaliile de la conducerea tarii, nu-i intereseaza. Mint, mint, mint de inghiata apele. "Vai de biet roman saracul, merge inapoi ca racul ". Cind ma mai enervez, am sa scriu cu litere mari," Dati jos criminalii de la conducerea tarii".
Dar cind ma voi enerva rau, rau de tot, nu acum. Acum ne uitam la ei ca la zei. Ce frumosi sint Elena din Troia, pe cal alb, Zeus uitindu-se imprastiat, dar acum a bagat capul in nisip, ca strutul. Boc cel mic, mic la stat, mare la sfat. Si noi ca furnicile muncind la cooperativa "Munca in zadar" si fiind calcati in picioare. Asta e tara in care traim !
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Publicat de Odorica
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

4 comentarii: