lucruri pe care le detest la oameni

Mi-a placut sa citesc topul lucrurilor pe care un barbat le destesta la o femeie. E o forma de discurs abstract, amuzant, care in seara asta mi-a dat de gandit. Care sunt lucrurile pe care le detest la un barbat? Ei bine, sunt aceleasi pe care le detest la o femeie. :) Nu pot sa fac un top, pentru ca ordinea este aleatorie.
In primul rand nu-mi plac oamenii neingrijiti. Unghii murdare, par nespalat sau haine asortate prost. Pentru ca aspectul exterior tine de respectul de sine si comunica foarte multe despre personalitatea persoanei in cauza. Neglijenta si prostul gust nu comunica prea multe lucruri pozitive despre un om. Trecand de aspectul fizic, pe care il consider foarte important, nu-mi plac fanfaronii, mitomanii, puturosii, incultii, oamenii cu prejudecatii si ignorantii.
Nu prea pot sa accept in apropierea mea oamenii care aduna "calitatile" de mai sus!

Si nu ma pot abtine sa nu comentez ce am citit in acest top. Este o remarca care mi-a zgariat de nenumarate ori timpanul: nu conteaza fizicul, ci personalitatea. De fiecare data am pus aceeasi intrebare, dar nu am primit un raspuns: cum ajungi sa cunosti o personalitate complexa, perfecta, ascunsa de un fizic care te scarbeste? Niciodata doi oameni care se resping fizic nu vor ajunge sa se cunoasca. Pentru ca primul contact este ce vizual, doar orbii se pot lauda ca nu-l iau in calcul.

9 comentarii:

  1. Cred că nici nevăzătorii nu se laudă cu aşa ceva, ei au darul de a vedea cu mâinile, mai bine decât văd unii cu ochii deschişi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai si nu ai dreptate, in sensul ca nu la aspectul ingrijit se referea topul cu pricina. Ci la modul in care esti sculptat, de care nu ne facem "vinovati" in niciun fel!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cora, sunt sigura ca nu ai citit cu atentie ce-am scris. Doar ultimul paragraf se refera la acel top.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu,ca si toti ceilalti,sunt o persoane care pune pret si pe aspectul fizic.

    RăspundețiȘtergere
  7. am si specificat in postarea mea ca inafara de fund si sani ma mai uit si la personalitatea ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) am inteles. inseamna ca nu am citit atent. scuze.
    exista o explicatie: era trecut de 1 nopatea. si mai am o explicatie: sunt tipi care se lauda ca nu dau doi bani pe fizic!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) te inteleg cu oboseala,am facut si eu greseli ortografice in acea postare si am fost mustrat:)...oboseala si blogging-ul nu dau bine impreuna:)

    RăspundețiȘtergere