:: Invierea !

Titlu: Invierea !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Parerea lui M.Dinescu aseara ca, daca moare si este rugat, si i se deaschide usa sa mearga, sa se intoarca pe Pamint la inviere refuza, o am si eu de foarte mult timp din tinerete.
Cum v-am mai povestit am avut o colega pocaita din fam. celerbra in Ploiesti fotografii BelAmy si ca sa ma convinga(de cind ma stiu) imi spunea mereu ca o sa inviez cind se vor pupa lupii cu miei si leii cu vitei, am sa-mi cunosc toate neamurile si din tara si din strainatate, eu i-am spus mereu ca daca poate, sa puna o vorba buna pentru mine atunci la Dumnezeu, sa il roage sa nu, ma mai aduca inapoi.Mi-a ajuns.Dineascu a spus ca nu mai vrea sa vada prostii si eu cred ca am vazut destul.Cel mai mult ma supara, cind vad la nivel individual nedreptatile de zi cu zi si stiu ca am trait si eu acest stres, dupa revolutie, prin consumul interior.
Nu iau aparea comunistilor dar, in domeniul administratiei, s-au tinut intotdeauna de cuvint. Legile erau legi si erau aplicate. Nu stiu ce se punea la cale, feriti de marea masa a salariatilor, dar in privinta mea si a altora cu care am lucrat, fie in intr.civla, fie in un itate.militar, lucrurile erau in regula.
Intr-adevar, dupa revolutie s-a stricat totul.
Aceasta democtratie, venita ca un torent peste noi, care a adus pe val infractori, oameni din preajma puterii(formata din securisti si activisti de partid), tigani romanizati, acesti nelegiutiti au schimbat totul. Vad tineri cu salarii de mizerie, fara carte de munca, stind in ger o zi intreaga, vinzind te miri ce, numai sa aiba cu ce prelungii, viata o zi(profilindu-se o batrinete plina de boli si cu o pensie sociala mizera), pentru mine e un vis urit si cu toate ca nu sint implicata direct, ma macina continuu in interiorul sufletului meu.De aceea , nu mai vreau sa ma intorc in viata asta mizera, din care nu vad scapare, in urmatorul mileniu.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu