:: Este sau nu?

Titlu: Este sau nu?
Autor:: http://tgxboy.blogspot.com
Articol: Deseori aud vorbe de genul: "Viata mea e un rahat!", si ciudat lucru este ca le auzi la tot felul de persoane, chiar si din inalta societate, sau mai spun "Ce-i viata asta?" sau "Ce viata mai am si eu…" Vorbe care de asemenea le-ati auzit si voi cu siguranta.
Am stat si m-am tot gandit la aceste lucruri, ma gandeam ce as putea sa le spun acestor personae, cum as putea sa-i incurajez, cum as putea sa-i fac sa uite si sa priveasca altfel lucrurile , sa-i fac sa vada cum este viata de fapt, ca viata nu este un "demon" viata este de fapt un inger.
Dragilor, viata voastra este ca o bucata de lut in mana unui olar, si voi sunteti olarul, voi modelati lutul, viata voastra, asa cum doriti, viata voastra poate fi mai buna cu siguranta, aceasta depinde insa de alegerile pe care le faceti, lucrurile bune pe care nu le faceti, lucrurile rele pe care le faceti , si altele…Am facut acest text doar pentru aceasta, pentru ati spune ca poti mai mult, ca vei reusi sa faci mai mult, sa te simti mai bine, si sa-ti iubesti viata, prietenii, familia, tot ceea ce ai langa tine.
Inchei spunand ca: "Poate ca maine va fi din nou un soare!"
Si nu uita: Drumul spre success e mereu in constructii!
--
Visitor Ip: 92.81.191.100

4 comentarii:

  1. manipulari...... gandurile negative sunt strecurate..... trebuie sa le ocoliti....

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!
    Ai cele mai frumoase ganduri si o atitudine optimista. Mergi inainte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi plce cum ai scris tinere!
    Însă poza care ai postat-o exprimă atâta tristeţe... bine-ar fi să greşesc, sau poza să nu fie a ta...
    Intră pe 100RO şi scrie mai mult, dacă eşti TU cel din poză, desigur scisul te va ajuta şi pe tine şi pe alţii.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, eu sunt :)
    Poza reprezinta o anumita meditatie si nicidecum tristete.:)
    Multumesc pentru incurajari :)
    A, si poza am puso ca asa spunea acolo :-s nu stiam ca o sa apara chiar asa... dar nu-i nimic ! :D

    RăspundețiȘtergere