Efectele alaptatului

Tanara sotie ii
 trimite de la spital o telegrama sotului:


 "Scumpul meuPetre,
 alaltaieri s-a nascut ingerasul nostru de
 baiat. E dulce, dar din pacate eu nu am lapte, asa ca am fost
 obligata sa angajez o doica de lapte din Grenada .
 Eu n-am nici o vina, dar se pare ca din cauza ca ea este
 negresa, pielea copilului s-a inchis la culoare si
este aproape neagra. Te iubesc si abia astept sa
viu  acasa cu odorul nostru."



Telegrama lui Petre catre mama lui, proaspata bunica:

"Draga mama,
 Anca a nascut alaltaieri un baiat.
 Totul a decurs bine, dar ea neavand lapte, a
fost obligata sa angajeze o doica de lapte din Grenada
care este negresa. Cum a inceput sa
alapteze copilul, pielea lui delicata a devenit
 neagra.
Anca n-are nici o vina ca n-a gasit o doica
alba. Te sarut cu drag, fiul tau Petre."

Telegrama Mamei catre Petre:

 "Draga Petrisor,
 ma bucur ca sunt bunica si va felicit.
 Pot s-o inteleg pe Anca, pentru ca eu am fost exact
 in aceiasi situatie cand te-am nascut. N-am avut lapte
 si a trebuit sa te hranesc cu lapte de vaca. Eu n-am
 nicio vina ca ai iesit un bou..."


Sursa:e-mail

8 comentarii: