Dor de viata

Am postat  ieri pe blogul meu  o poezie,miercuri e ziua dedicata poeziei,asa ca n-am vrut sa  incalc regula,deh! sunt tipicara asta e!
Am mai realizat ca nu pot sa ma rup de net mai ales acum cand in minte am ganduri triste,pentru ca  asa alaturi de voi ma mai desprind de cele cotidiene care imi umbresc existenta...
Sa revin asadar la idee,postasem o poezie a lui G.Cosbuc,mi-au venit in minte doua versuri"
O lupta-i viata;deci te lupta,
Cu dragoste de ea, cu dor"
Erau imi amintesc scrise pe un tablou imens pe fond rosu ,scrise cu litere albe pe holul scolii generale unde am invatat eu,mereu m-au insotit,indemnul lui Cosbuc a fost pentru mine ca o"regula de aur" nescrisa..cred ca m-a ajutat si acum cand am simtit o mare tristete venita odata cu moartea cumnatului meu...
Dor de viata....suna bine nu?dar ce intelegem prin acest dor?
Sa ai acest dor,iti trebuie si o mare vointa, o mare dorinta de-a putea sa razbati si peste cele rele  nu numai peste lucrurile roze din viata noastra,care evident am vrea sa nu se termine niciodata,dar...poate n-am putea aprecia  cu adevarat binele daca nu am incerca si raul....
Toti trecem in viata prin astfel de lupte,nu ne putem lasa in voia sortii,nu suntem setati asa,D-zeu ne-a dat putere de fiecare data,e adevarat ca pentru indeplinirea viselor trebuie sa ne implicam,sa ne zbatem,sa ne dorim din toata fiinta noastra sa se intample acest lucru,evident aceste vise  sa nu fie imposibile ci ancorate in realitate,realizabile cu alte cuvinte.
Citeam undeva ca sunt trei tipuri de oameni:
1.Cei care cred ca"ce ti-e scris in frunte ti-e pus"...acestia nu se prea implica,considera ca iesirea din tipar nu le-ar imbunatati viata,dimpotriva...
2.Cei care cred ca totul este haotic...
3.Cei care cred in destin,totul se intampla cu un anumit scop..
Eu cred ca ma incadrez in ultima categorie,dar cu amendamentul ca  depinde si de alegerea pe care o facem noi la un moment dat...lupta cu tine insati e cea mai grea,dar,nu ma las!lupt cu ispitele,lupt in alegerea drumului potrivit...si tot timpul am gasit in minte si-n suflet curcubeul care  mi-a fost puntea spre implinirea visului dorit...
Va provoc acum pe voi ,sa povestiti  in  postul vostru personal despre dorul de viata...

2 comentarii: