Ce apreciez la o femeie?!

 Am avut doua postari care sunt percepute ca fiind anti-femei,ei bine nu sunt.
 Aseara am stat putin si m-am gandit ce imi place la o femeie.Pe langa toate lucrurile pe care le stiti cum ar fi frumusetea,bunatatea etc,ceea ce apreciez cel mai mult la o femeie este naturaletea,inteligenta,feminitatea,blandetea si inocenta ei,dar sa nu uitam de ochii unei femei,mai ales cei ai femeii iubite care te iti incalzesc inima si par a fi fereastra spre gandurile ei.
Dar totul difera de la persoana la persoana,probabil valorile sunt generale si sunt curios...Tu ce vezi frumos intr-o femeie?


http://clubul-meu.blogspot.com

7 comentarii:

  1. Poate ar fi trebuit sa incepi cu lucrurile frumoase ...
    Sau poate tu pastrezi mereu ce e placut pentru final?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai farmecul se pierde daca e la inceput:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca intrebarea se adreseaza barbatilor... dar o sa-ti raspund si eu. :) Imi plac femeile puternice, cu multa personalitate. Dure, dar nu feministe. Feminine, dar nu in exces. Un echibru bazat pe inteligenta.

    RăspundețiȘtergere
  4. poti sa dai raspunsul la ce iti place la un barbat la mine pe blog(sper sa nu fie considerata reclama),vreau doar sa aflu parerea unei fete:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @CORA
    daca il puneam la inceput era ca un cadou de care stiai,fara farmec.Cel putin asa cred eu:)

    RăspundețiȘtergere