:: Blog elitist !(art.compus de mine acum 5 min,original)

Titlu: Blog elitist !(art.compus de mine acum 5 min,original)
Autor:: Odorica Ion
Articol: 100 Ro
către mine

arată detaliile 24 ian.

Copiaza codul de pe aceea pagina (click dreapta si selectezi "Copy"),si te duci la tabloul de bord al blogului tau,acolo selectezi "Aspect",dupa care iti va aparea un sablon,unde trebuie sa cauti "Adaugati un element Gadget",dai click,si iti vor aparea mai multe casute,acolo cauta "HTML/JavaScript" ,da-i paste acolo codului (click dreapta si "Paste") si salveaza-l.
:)Bafta!

2010/1/24 Odorica Ion <odorica.ion@gmail.com>
- Afişaţi textul citat -

nu stiu cum sa fac.

În data de 24 ianuarie 2010, 20:34, 100 Ro <webrolls@gmail.com> a scris:

Blogul tau a fost inregistrat pe 100 Ro.Pantru a fi promovat,copiaza codul de pe aceasta pagina in bara laterala al blogului tau.
Bafta!


Acesta este mesajul trimis de dvs. in 24 ian.a.c., caruia nu i-am dat curs.
Aceasta pentru ca, am zis ca este un blog format din blogari elitisti si sa mai astept. Stiam ca eu scriu mult prea dur, dar pentru ca, nu aveam ce pierde spunind lucrurilor pe nume, nu am avut retineri. Virsta, boala incurabila , experienta mi-au dat impuls. M-am gindit :"mie nu are ce sa mi se ia, poate doar bastonul si nu la figurat ci la propriu".
Asa ca nu am de ce sa folosesc pseudonime, doar la blogul "teodorapetrescu" blogspot, nume din familie, l-am folosit crezind ca e mai interesant, dar nu, tot numele adevarat mi-a adus cititori.Chiar daca nu mai scriu aici, blogurile mele sint in continuare pe blogspot, weglog sau pe google.
Dar ma mira cenzura, cind se spune ca numai vizitatorii, nu au dreptul, ceilalti pot sa scrie, chiar daca ...., nu este original.
Eu scriu mai original ca originali, dar ne-au dezoriginalizat....stiti, exercitiile de dictie din copilarie. V-am amuzat. Asta am vrut. Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu